zomerjas

Ik heb een nieuwe zomerjas nodig, alleen nou weet ik nog niet welke, weet ookn niet echt wat “in” is :stuck_out_tongue:
dus ;
welke kleur is die van jullie?
en als je een foto ervan hebt/ op internet een afbeeldig, laat hem zien:):grinning:
of laat foto zien van welke jij zo graag wilt:)

x

Ik weet niet wat jij doet maar ik doe in de zomer geen jas aan :]

bij h&m hebben ze leuke.
www.hm.com/nl

Ik heb een van H&M. maar die heeft iedereen ;d

ik heb er nog geen, ik weet ook nog niet wat ik wil

Ik heb meestal gewoon een vest/trui met bodywarmer aan maar nu heb ik wel een mooie jas gezien bij de abercrombie dus misschien dat ik die bestel.
Oh je wilde er een plaatje bij:

http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/18003_01_p.jpg

Heb 1tje van vero moda gekocht. Is een trenchcoat, maar van dunne stof. Vind dat wel fijner. Koste maar 26,99. Heb maar in zwart gekocht en dan vrolijk ik het wel ergens mee op.

Ohja, heb ook nog een blazer gekocht. Donkergrijze kleur, van vero moda. Hij staat ook in de artikel over boy friend blazers. Vind het wel leuk staan.

Ik heb een redelijk lange grijze met pofmouwen aan de onderkant van H&M.

Ik heb een beige leren jas, maar die is meer voor het voorjaar en niet-zulke koude-regenachtige -winterdagen, want die is nog best wel warm. En ik heb nog een blazerachtig jasje en een trenchcoat.

Ik heb een leuke gezien, een trenchcoat met oranje/roze-achtige bloemen. Jammer genoeg was hij tot op de knie, dat vind ik toch wat te lang, denk ik.

Ik heb er een bij de Primark gekocht, een soort leren jack met driekwart mouwen.
Maar bij de New Yorker en de H&M hebben ze ook meestal wel leuke.

Foto van mijn Primark jack;

http://i41.tinypic.com/k50cc3.jpg

Een trenchcoat is erg leuk! In een vrolijk kleurtje, het is tenslotte voor in de zomer. :slightly_smiling_face:
Ik heb zelf een knal, knal, knal roze jas. (Echt zo’n fluor kleurtje). Was eigenlijk een beetje een miskoopje vorig jaar. Ik heb er heel veel reacties op gekregen, positieve en negatieve. Ik vind 'm nu wel weer heel erg leuk en vooral apart. Ik word op straat altijd nagekeken als ik die jas aan heb.
Ach, het is weer eens wat anders. :slightly_smiling_face:

Bij de H&M heb ik een supermooie beige trenchcoat gezien! Een lange, beetje ouderwets maar daar hou ik van

Ik heb een mooie trenchcoat van Villa gezien, die ik wil gaan kopen in het creme of donkerblauw.

Ohhh die is leuk! :grinning:
Ik heb er al een, van de H&M (origineeel maar niet heus :wink:)

ik gebruik geen zomerjas, ik gebruik gewoon altijd mn vest.
maar bij de h&m & vero moda hebben ze meestal wel leuke

Ik een zomerjas van H&M, alleen hij is zwart op de foto maar ik heb 'm in de bruin.
Hier een foto;

http://img4.imageshack.us/img4/5610/jackyvf.jpg

Ik koop wel een tof vest.

Ik heb een leuk spijkerjasje gekocht bij C&A, en een leuke bodywarmer kan ook. Maar ben eigenlijk geen fan van zomerjasjes om heel eerlijk te zijn.

ik heb nooit een jas aan in de zomer doe mij maar gewoon een vest ofzo ^^