Zomerjas gezocht

a

Google.nl en dan zoeken naar ‘zomerjas’ :grinning:

a

Oh ok… Maar wat bedoel je met tuttig dan?

Ga de stad in bij H%m.

ik heb wel een leuke in mijn verkooptopic die nog zo goed als nieuw is, maat 36. ik weet niet of het wat voor je is?
de link staat in mijn signature (zinnetje hieronder)

+ anders staan op de site van de V&D ook wel leuke alleen zijn die vaak 70 euro wat op 35 per jaar uitkomt en nog steeds niet duur is.

ga naar h&m, vero moda of only?

Vero Moda heeft echt mooie trouwens! Volgens mij rond de 30 euro ofzo…

wat denk je van de h&m, c&a, v&d, vero moda, only eehhmm elke willekeurige winkel? wat wij leuk vinden hoef jij ook niet leuk te vinden. en als jij een jas leuk vind op een plaatje hoeft ook niet te betekenen dat die winkel ook bij jou in de buurt zit of dat ze je maat uberhaubt nog hebben.
wat denk je er zelf van om gewoon eens een middagje naar de stad te gaan?

Bij de sting hebben ze wel leuke!

Waarom neem je geen jackje. Dat zit wel lekkerder in de lente/zomer dan een jas.

een jackje, dat zijn wel van die ondingen, daar heb je drie x niks aan, het hoeft maar een keer iets slechter weer te zijn en je staat te bevriezen. + die dingen zijn meestal tot net iets onder je taille, dus dan heb je nog een heel stuk open :S *nee ik heb het nut van een jackje nooit gesnopen*(is dat een goed woord :S zal wel want gesnapt is het ook niet)

Ik heb een leuk zomerjas gehaald bij de primark, echt ik haat primark kleding, maar die jas he WOW!
hij was 29,-
hij is gebroken wit en dan lang en tuttig, hij heeft witte knoopjes met gouden randjes en een broche op je borst!
ik krijg er echt zoveel complimenten over, iedereen die hem ziet zegt AH WAT LEUK! ik ben er echt blij mee! alleen kan ik nu geen foto maken, als je m echt wilt zien kan ik wel straks ff met de cam een foto maken x

Het is wel gesnapt.

gesnopen is hartstikke fout, gesnapt moet het zijn

ik vind een zomerjas zinloos, een lente jas kan ik nog wel snappen omdat het zo nu en dan nog hartstikke koud is, maar een echte, wat langere jas vind ik onhandig. 's morgens is het altijd wat kouder en dan kan het weer ineens omslaan tot een erg warme dag, ja dan ga ik niet zitten slepen met een jas. zo’n jack kan nog in mijn tas gestopt worden.
ik heb ook een lente jas hoor, maar prefereer de laatste tijd toch een jack met een sjaal :grinning:

Er is een Zomerjassen-topic, misschien moet je daar even in kijken :grinning:

a

Ik heb een leren jasje van de sting. Misschien is dat leuk?