Zomeritems in de winter/herfst

Hoi. (: Ik heb best wel een paar dingen die eigenlijk bedoeld zijn voor warm weer, maar die ik ook gewoon wil dragen als het koud is. Dus wat vinden jullie met koud weer van;

1. een kort spijkerbroekje met een panty eronder?
  2. een kort zwart broekje met een panty eronder? (Ik heb zelf van die sailor shorts met hoog taille en goudkleurige knoopjes. (:
    3. open wedges met open teen en strokleurige hak (met panty of kniekousen)?
  3. een rokje met kniekousen, waardoor je wel een stukje huid ziet bij je bovenbenen?

liefsxx

1. een kort spijkerbroekje met een panty eronder?
Leuk.
2. een kort zwart broekje met een panty eronder?
Leuk.
3. open wedges met open teen en strokleurige hak (met panty of kniekousen)?
Nee, dat vind ik niet kunnen in de winter, door die strokleurige hak.
4. een rokje met kniekousen, waardoor je wel een stukje huid ziet bij je bovenbenen?
Nee, maar dat vind ik sowieso al niet mooi.

Persoonlijk vind ik de sleehak met strohak echt een zomer item. Die zou ik buiten de andere seizoenen houden.

1. ja of met maillot, dat is warmer.
  2. als het maar niet een zwarte panty is.
  3. hmm, zou ikzelf niet dragen
  4. niet als het vriest haha, maar als het net herfst is kan het denk ik wel.

x

1. Ik denk wel dat je dat in de herfst nog kan dragen, alleen winter lijkt me zo koud!
  2. Uhh, zelfde als hierboven (:
  3. Ik weet niet …
  4. Ja kan wel :slightly_smiling_face:

Ik denk dus wel dat alles op zich kan, alleen als het -15 is (of gewoon sneeuwt& vriest, hihi), lijkt het me best koud!

Oké, hieronder mijn mening:

1. Een kort spijkerbroekje met een pany eronder vind ik persoonlijk heel leuk!
  2. Een kort zwart broekje met een panty eronder vind ik ook leuk, maar als je een zwarte panty kiest: wel een dunnere, anders oogt het gelijk zo donker, snap je? Of een panty met een motiefje, maar die zijn vaak wel dun, dus dat is wel kouder.
  3. Open wedges met open teen en strokleurige hak vind ik wat minder voor in het najaar: ik vind die espradilles namelijk altijd zo zomers ogen.
  4. Een rokje met kniekousen vind ik wel weer kunnen in het najaar, alleen dat stukje blote bovenbeen lijkt me wel weer koud! Misschien kun je dan een panty met een motiefje doen en daaroverheen kniekousen en dat rokje?
    In de herfst kan het allemaal wel, maar in de winter is het wel veels te koud!
  1. jha leuk (:
  2. ook leuk!!
  3. euh… zou ik eigk niet doen
  4. vind ik ook niet echt mooi staan

maar dat is mijn mening

De eerste twee vind ik wel kunnen, die laatste twee niet. Omdat de laatste twee toch wel TE zomers zijn. Bewaar die dingen lekker voor de zomer.

Oja leuk idee. (: