Kennen jullie een site waar ze leuke, aparte bikini’s verkopen?
Ik heb er zelf al wel een leuke (kijk bij sale)
bikini’s site
Ik ga deze zomervakantie naar curacao, dus ik moet wel een paar leuke bikini’s hebben!!
net alsof er winterbikini’s bestaan xD
maar eh nee sorry
oehh ik doe het eigenlijk altijd met bikini’s van de h&m of wehkamp of otto ofso.
en kdenk trouwens dat ze op curacao ook hele leuke verkopen dus kzou zeggen bewaar ook wat geld voor als je er daar eentje tegen komt.
in de zomer draag je toch wel vrolijkere bikini’s dan in de winter, maarja<> dat bedoelde ik er eigenlijk mee
Oh zo xD Ik dacht eigenlijk van hoezo zou je bikini’s dragen in de winter.
Kijk anders even op ebay ^^
curacau:)
ik ben ook op de abc-eilanden geweest, echt super daar!
maarja, mijn bikini was daar uitgescheurd XD en ze hadden daar niet echt hippe bikini’s, dus ik zou ze wel in nl. kopen.
H&M
Miss Etam ofzo heeft ook soms leuke!
geen idee. En wow Curaçoa, wil ik ook wel gaan zeg!
No offence hoor, maar wie wil er nu badkledij dragen van een ander, ookal heb je 't nog maar 1x/paar keer aangehad?
Als 't natuurlijk nieuw is, heel ander verhaal :].
Ik ga deze zomer ook naar Curaçao! En daar kan je niks kopen hoor, ze hebben alleen van die armoeiige winkels. Ga gewoon naar Amsterdam en loop wat winkels binnen!
die ‘armoeiige winkels’ valt echt onwijs mee hoor :s
ik ben er vorig jaar geweest en in Willemstad had je leuke plaatselijke winkeltjes en van die leuke marktjes
maar goed even on-topic: ik heb de mijne bij de livera (wel van een ander merk… ben even de naam kwijt) gekocht. h&m heeft ook vrolijke bikini’s.
Cool dat jij ook naar Curacao gaat Ik ga een bikini van Beach Bunny Swimwear vandaag of morgen bestellen (www.beachbunnyswimwear.com), de bikini’s daar zijn ontzettend leuk maar als je wilt bestellen hou er rekening mee dat je voor het komende halfjaar door je kleedgeld heen bent xD Ze zijn heeeeel duur. Vooral de nieuwe collectie.
Dit is ook een goeie site trouwens;
http://www.vixswimwear.com/
Maar soms wel erg duur.
Er staat genoeg op ebay dat nieuw is hoor
Ik zou ook geen tweedehands bikini kopen (:
Oeh ik vond zo’n mooie op die site van becca (beachbunnyswimwear) maar dan ben jeg gewoon 200 dollar kwijt :’]
ik was niet van plan een lijst te kopen ga wel een keer naar een outlet dan haha
ik ga deze zomer een paar maanden in frankrijk werken dus heb ook wel een aantal bikini’s nodig… ik kijk gewoon bij h&m… livera… hunkemoller… otto… wehkamp… neckermann… gewoon overal even neuzen en dan vind je vast iets leuks
Kijk maar in mijn profiel. Daar staat een hele wishlist
geen topictitel in alleen hoofdletters
moet je maar eens kijken op www.shiwi.nl
zijn ook hele leuke bikini’s
heb er ook wel eens een paar van besteld
zeker weten aanrader!