ZOMER!

Hee meiden,

ik wou het eigenlijk al eerder een verhaal schrijven. Hier is het dan, ik post regelmatig een stukje, omdat ik het ook erg druk heb met andere dingen.

Er zitten natuurlijk wel een paar schrijffoutjes in, want ik ben er net mee begonnen, en dan moet je natuurlijk altijd dingen leren.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Eefje

Veel leesplezier!

Ga maar verder!
Alleen; ik zou de gesproken tekst schuingedrukt maken in plaats van dikgedrukt. (:

verder (:

vet nicee verderr (:

Waarom zou je de gesproken tekst schuin- of dikgedrukt maken? Dat zie je nooit in boeken.
Maar verder vind ik het verhaal wel leuk. c:

Dat weet ik, ik doe het zelf ook niet hoor.
Maar sommige vinden het fijner. Het is ook geen professioneel boek natuurlijk. (:

Bedankt meiden voor tips! Ik zal er aan werken, ik doe regelmatig nieuwe stukjes, maar zit in het eindexamenjaar en met een paar weken is het zover! Maar vanavond komt er nog een stukje!

Fijne zondag!

Ik zal ze even voorstellen.

Ems: Een zelfverzekerde shopaholic, die het nieuwste van het nieuwste als eerst moet dragen. Ze vind haarzelf er goed uitzien, en dat is ze ook. Ze heeft blauwe ogen, blonde warrige krullen, een echte beach look.

Valerie: Bruine haren, groene ogen. Wil later graag dokter worden. Haar passie is dansen, en dat kan ze mega goed. Ze doet aan jazz ballet.

Camille: Een onzeker meisje, die vaak uitgekaft wordt door Ems, ik neem het meestal voor haar op. Ems meent het niet echt, maar toch. Camille houdt van koken en van geurtjes. Ze is erg spontaan, maar ook verlegen. Ze heeft blond haar en groene ogen.

UP!

Maar goed, ik zat weer in een van die zwijmel scènes, die je altijd in films ziet. Ik was
natuurlijk de hoofdpersoon, en Sem was mijn held. Ik was in een rivier gevallen, en verdronk bijna. Toen redde Sem mij, en kwam er supersnel aanzwemmen in zijn té sexy beach broek. Hij tilde mij op, en legde mij op het strand. Hij wilde mij kussen, maar toen werd ik uit mijn perfecte droom gehaald doordat Ems iets naar me riep dat ik moest opschuiven.

We liggen nu lekker zijn vieren op een badlaken met onze zonnebrillen op, loerend of we een ‘hottie’ zien. We zien tot nu toe alleen maar een naakte vent die met zijn potlood onze richting komt lopen. “Goh, dat is een kleintje.” Zegt Ems te hard, de man moet het hebben gehoord, want hij loopt snel terug. “Heb je ervaring, Ems? “ vraagt Valerie. We grinniken. Ems kijkt geïrriteerd een andere kant op, zonder een opmerking terug te zeggen. “Wat is het heerlijk warm weer zeg.” “Hé, hebben jullie het trouwens al gehoord van Natascha? “ fluistert Camille tegen het drietal. “Nee, wat is er met haar?” vraag ik. Camille vertelt dat ze heeft gehoord van een ‘betrouwbare bron’ dat Natascha haar maagdelijkheid heeft verloren aan een Poolse jongen genaamd: Albin. “Wat? Heeft dat kreng het nu al gedaan? Wat een snolletje is toch ook, het is net uit tussen Sem en haar.” Snauwt Ems. WAT, is het uit tussen Sem en Natascha? DE Sem? Waar ik nu al anderhalve maand gek op ben? DE Sem, die mij niet ziet staan? Ik ga snel rechtop zitten en veeg het zand van mijn buik af. “Wat? Hoelang is het al uit tussen Sem en Natascha, waarom hebben jullie dat niet eerder gezegd? Jullie wisten toch dat ik al heel lang gek op hem ben?” roep ik frustrerend uit, maar tegelijk opgelucht omdat ik nu weet dat Sem vrijgezel is.

UPPP!

KOMT BINNENKORT WEER EEN STUKKIE!

UP!

Leuk, verder!

Je moet even opletten naar de tijd waarin je schrijft, of de tegenwoordige tijd of de verleden tijd. Anders leest het een beetje vervelend!

Bedankt voor advies, ik zal er aan werken! Dit weekend weer een stukkieeee <3

UPPIE! VANAVOND EEN STUKJE!

Waar blijft je stukje dan?