"Zomer wordt heetste ooit"

ik dacht echt JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS was het maar waar haha, naja daar komen we wel achter.

Oeeeh, ik hoop het echt !

omg ik hoop het!!!

Ik hoop het! Oké 40 graden is wel héél heet (en benauwd hier) maar dat liever als van die net-niet zomers. Ik denk ook absoluut niet dat het hier 40 graden gaat worden, 30 is al een uitzondering!

Misschien krijgen we wel warmtevrij

Hmm, 20-30 kan wel, maar 40 graden is echt te warm!
Denk eens aan de ouderen die hier slecht tegen kunnen, en het aantal uitdrogingsgevallen dat we dan zouden krijgen. Voor mij hoeft het echt niet!

bah idd… helemaal vastgeplakt aan je dekens wakker worden enzo
nee, mij niet gezien… paar graadjes hoger als nu en ik ben helemaal blij

neeee :astonished:
afgelopen zomer was het al een paar dagen 37 graden en dat was echt té warm!

Het komt volgens het AD van ‘een klein weerkundig bedrijfje in Groot-Brittannië’ die ook de extreme vrieskou van deze winter goed had voorspeld. :3

Ja blegghh, ik hoor wel veel dat er deze zomer 3 hittegolven aan zitten te komen. (dus 3 keer meer dan 5 dagen meer dan 30 graden.) :'3

Ik ga maar sparen voor een vakantie op Ameland aan zee, daar is het dan nog een beetje uit te houden :'3

morgen he, ik twijfel of ik mn ballerina’s aan kan doen met gewoon en lere jas?
ik denk het wel, ik doe wel een vest er bij aan voor in de ochtend en neem mn zonnebril mee + lekker zonnen op school in de pauze aan het water.

Jaa dat is wel een goeie, das nog best leuk ook. lekker vliegeren, woohoo.

ik denk het wel, het wordt hartstikke warm! Ik ben van plan voor het eerst mijn gladiatorheels aan te doen morgen :slightly_smiling_face:

Ja elke dag lekker op het strand, continu in de zee :V

40 graden hoeft ook weer niet, in Nederland wordt het dan al gauw zo benauwd.

JAAAA JOEPIEE

–’

Als dat in de zomervakantie is, dan is het géweldig, dan ben ik toch op de camping, bij het zwembad, maar in schooltijd is dat níét fijn. Alhoewel krijgt mijn school het voor elkaar om het in de winter 30 graden te laten zijn en in de zomer -10 daar moet je je kleding dan ook maar aan aanpassen :woman_facepalming:

Hm, ik ben morgen vrij, en ga naar een voetbaltoernooi kijken van het zusje van een vriendin, dus ik doe ook gewoon zonnebril op met ballerina’s enzo.
Ik denk dat het wel kan.

Is dit niet tegenstrijdig ?