"Zomer wordt heetste ooit"

[i]Nederland kan zijn lol nog op de komende zomer. Een Brits weerkundig instituut voorspelt dat het extreem warm wordt, misschien wel de heetste zomer ooit. Het bedrijf heeft het vaker aan het rechte end. Afgelopen winter voorspelden de experts de extreme kou van de afgelopen maanden op een paar graden precies.

Nu zegt het Brits instituut dat de komende zomer in eigen land het nationaal temperatuurrecord van 38,5 graden Celsius doorbroken zal worden. De officiële weerkundige dienst van Groot-Brittannië (Met Office) neemt de voorspelling van hun concurrenten met een korreltje zout.

Volgens Met Office zal het wel meevallen met de extreem hoge temperaturen, maar zij hebben al eerder verkeerde voorspellingen gedaan. Zo zeiden ze dat 2009 een mooie zomer zou worden voor de Britten, terwijl het vaak regende. En afgelopen winter had volgens Met Office ‘mild’ moeten zijn, terwijl het vroor dat het kraakte.[/i]

@ msn.nl

Wat vinden jullie?

Als het waar is mag het van mij zo snel mogelijk komen :grinning:

30/35 graden is wel lekker, maar echt niet heter hoor.

laten we bidden.

ik geloof het allemaal niet echt :stuck_out_tongue: Ze maken het altijd zo extreem. Ik verwacht net zoiets als vorig jaar ^^

maar morgen wordt het wel hééérlijk :grinning:

Ik hoop het echt niet!

Ik vind 20-25 graden perfect, ik hou niet van HEET weer.

Ik heb liever hier gewoon rond de 20/24 graden,het is altijd zo vies warm hier als het ooit eens 30 graden is.

jaaa, ik wil hoge temperaturen!
nu plx

Idd, als het hier al 25 graden is puffen mensen het al uit dat het te heet is.

Jaaaa, het wordt morgen toch 20 graden?

exact. :slightly_smiling_face:

Ja fijn.

Nederland is al te benauwd bij 25 graden.
Ik koop er straks een extra ventilator bij als het zo gek word.

Neeeeee… ik heb echt en hekel aan warm weer, vooral wanneer het ook nog zo benauwd is :S

ja ik las het al op msn.nl ;p
lijkt me echt KUT

plx? x)
dat is nieuw.

oke maar ik ga echt dood als het zo warm wordt.
doe mij maar een graad of tien lager

Nou heerlijk zeg, van mij hoeft het allemaal niet. Al ben ik wel een zeikerd, ik vind het in de winter te koud en in de zomer te warm.

Ik hoop het, ga namelijk niet op vakantie en heb dus geen zin in een regen-zomer.

Ik geloof het eigenlijk niet echt bijna 40 graden yeah right maar al helemaal niet omdat het van msn.nl komt haha.

Plakkende nachten…q’uelle HORREUR!

Warm oke, maar 40 graden gaat te ver in een stom heet klaslokaalx’]

ik denk eigenlijk wel dat het kan want
de winter heeft ook lang geduurd want
het sneeuwde nog in eind februari/maart? volgendsmij?

dus ik denk wel dat het een warme zomer word!
en zo erg is het niet want is wel eens lekker !
beter dat die kut regen van nederland