Zomer/winter wat heb je liever?

De titel zegt het al… zomer of winter wat heb je liever? en waarom ?

ik ZOMER =D want lekker weer weinig kleren aan, rokjes, slippertjes, zonnebrillen, zwemmen en natuurlijk de ZON !

Uiteraard zomer…

Zomer. Geen vestjes meer, die je leuke truitjes verbergen, zonder jas op de fiets, lekker shoppen zonder nat te worden, buiten zitten in de zon, naar het strand, op vakantie. Need I say more? =P

Zomer, geen twijfel mogelijk! :wink:

Zomer natuurlijk!

Ik ben benieuwd of íemand winter zegt?

Nouja kijk, ik vind winter ook wel leuk, maar dan moet t wel de hele tijd sneeuwen. Dan is t pas leuk. Als t is zoals t nu is: alleen maar regen en wint enzo, dan niet. Dan vind ik er echt niks aan.

zomer,is gewoon veel fijner hb je ook nog eens een beter humeur…:stuck_out_tongue: zegge ze meestal en dan hb je gewoon zin in meer dingen i like de zomer…:grinning:

zomer

Zomer is wel leuk, als het niet té warm is.
Maar over het algemeen ben ik meer het wintertype.
Ik heb alleen een hekel aan regen, maja dat hoort er dan ook bij =P.
Ik vind de mode in de winter ook een stuk leuker!
Maar ik heb geen hekel aan de zomer ofzo.

ZOMER!!!

Zéker Zomer!! Iedereen weet wel waarom hé! :wink:

Ik vind het beiden leuk.

Ik hou nl. wel van lange broeken, leuke winterjassen, sjaals etc.

En ik hou minder van korte rokjes, broekjes etc.

Moeilijke keuze, doe dan de lente maar:P

ZOMERR! Zon, zee, strand, terrasjes, leuke kleren, zonnebrillll zwemmen etc. :grinning:

Ben ik diegene dan die WINTER gaat zeggen? :stuck_out_tongue:

Want ik hou meer van winter; gezellig warm binnen zitten, of buiten in de sneeuw natuurlijk. Heerlijk lange boswandelingen zonder dat je om de minuut moet gaan zitten om uit te puffen omdat het zo warm is. Je kan de dikste truien aan waarin je kan wonen. Dicht tegen elkaar aankruipen onder het mom ‘heb t koud!’ bij je vriendje. Kaarsverlichting! En ook niet binnen zitten omdat je buiten niets kan doen omdat het zo warm is. Liever naar buiten gaan en dan het warm maken!

Winter! Love it!

Lente, niet te warm niet te koud, de ene dag kan je nog iets van wat winterigs aan en dan weer wat zomers… Weinig regen… :slightly_smiling_face:

Lente idd :wink:

Zomerr =D want lekker weer (meestal), zon, zwemmen en leuke jongens met weinig kleren! :grinning:

from Z to the O-M-E-R!!
zwemmen, lekker warm, iedereen vrolijk, vakantie, lekkere hempjes, bikini, lekker hangen omdat het nog warm is 's avonds, strand en fietsen zonder die kut-paraplu-handschoenen-sjaal-ensoooxD

Zomer… heerlijk, en de redenen hebben anderen al genoemd. :stuck_out_tongue:

Zomer, Zee, strand , vakantie , kleding