Zomer sneakers

Hee meiden,

Ik heb even wat hulp nodig want ik weet het echt niet meer haha.

Ik ben echt een sneaker meisje en vind het heerlijk om op sneakers te lopen. In de zomer daarom ook.
Nu wil ik heeel graag nieuwe schoenen bestellen en heb ook al een paar leuke gezien. Alleen nu kan ik niet kiezen…

Deze schoenen heb ik al:

• Witte lage All Stars
  • Zwarte lage All Stars
  • Wit grijze Nike Air Max 1
  • Zwart Witte Nike Air Max 1

Ze zijn al aardig versleten en oud, daarom dat ik een nieuw paar wil.

Deze schoenen heb ik gezien die ik wel erg leuk vond:

Zwart wit en roze

&

Blauw wit en groen

Omdat ik nog geen Adidas heb, en ze toch wel heel gaaf vond.
Alleen nu kan ik de kleur niet kiezen… :cold_sweat:

Ik heb dus al zwart witte Nikes, maar dat roze is wel heel vrolijk.
Blauw met witte schoenen heb ik nog niet en dat groene maakt het wel wat frisser.

Wat zouden jullie doen? Help me te motiveren met mijn keuze haha want ik weet het echt niet :flushed:

Liefs.

En ooja als jullie nog leuke schoenen weten waarvan je denkt dat die een beetje bij mijn stijl passen, zet het hieronder neer ! :upside_down_face:

Misschien vind je de adidas superstar W leuk, ik heb ze zelf ook en ben er helemaal verliefd op :flushed:

Jaa, daar heb ik inderdaad ook al naar gekeken, ik vind de wit met zwarte heel erg moooi. Het enige nadeel is dat echt iedereen die nu al heeft voor de zomer en ze echt super populair zijn haha.

Ik zou voor de roze gaan, vind ik net wat vrolijker en die tweede heeft voor mij teveel zwart/wit.

Mag hier in: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/is-dit-leuk-3-246841.0.html