Zomer Of Winter..?

hee!,
houden jullie meer van de zomer of de winter??
Zomer: lekker weer,strand,leuke bikini’s enz…
of de winter: lekker binnen zitten, sneeuw,skieen of snowboarden,leuke winter kleren enz…

ik vind zelf de zomer wel leuker omdat t weer beter is en de kleding leuker maar in de winter kan je lekker skieen of snowboarden…

Lente vind ik het fijnst… zo lekker dr tussen in… winter en zomerkleren aan, niet te koud niet te warm… niet te veel regen :slightly_smiling_face:

jaa eigelijk wel jaa…

lente en zomer :slightly_smiling_face:

Ik ook lente en zomer… lente omdat je dan aan alles kan merken dat het weer zomer wordt (het weer, de vogels, de knoppen in bomen) en zomer omdat het dan zomer is!!

jaa in zomer is meestal te warm en winter te koud en lente is int midde:P

Zoiezo zomer! <3

Zomer! Lekker naar het strand, lekker warm, heerlijk! <3

Nou ik vind de afwisseling eigenlijk wel leuk :grinning: aan het begin van de zomer ben ik blij dat het zomer is, en aan t eind van de zomer heb ik weer zin in de winter… en andersom… ideaal eigenlijk :slightly_smiling_face:

Winter!
Ik hou ervan om lekker binnen bij de kachel te gaan zitten als het buiten superkoud is:)
Maar als de winter voorbij is heb ik wel altijd weer behoeft aan de zomer.

Zomer

Dat heb ik net zo! :astonished:

Lente, en zomer ^^
Lente = vogeltjes =) gras word weer groen ^^ bomen krijgen blaadjes, en het begint weer lekker te ruiken buiten =)
zomer = vakantie! Zonnen! geur van pas gemaaid gras ^^ buiten lopen, 's avonds buiten kunnen zitten, BBQ-en, en zo kan ik nog wel door blijven gaan =)

Het is dus duidelijk, ik houd van de zomer en lente (A)

lente en zomer! ^^
ik hou gewoon van zon, strand, zomerkleren enzo! ik hou niet zo van de winter! :wink:

ZOMERRR! wat denkjij nou, k vond die hittegolven van vorig jaar te gek:D!

ZOMERRRRRRRRRRR

zomer… enne 9 januari (A)

Lente & zomer :slightly_smiling_face:
Dat is wel het fijnst! Maar winter is ook wel leuk, lekker snowboarden :grinning:

Geef mij maar de zomer… Lekker warm! Lekker op het strand liggen! Heerlijk!

Zomeeeeeeer :grinning: