Zomer liefde.

Helemaal mee eens meiden, sorry.
Ik ben dislecties. Ik zal er op letten! Is het heel storend?

Half springend loop ik naar de caravan. Ik loop gelijk naar de kast. Mijn ouders hadden na veel gezeur mijn gewensde tijd geaccepteerd en ik heb onwijs zin in een feestje na al dat duffe gereis. Uit mijn kast trek ik een ultra kort shortje die me super leuk staat en een roze tanktop met print. Ik trek mijn jurkje uit. Op dat moment gaat mijn mobiel. Mijn eeuwig oude Umberella ringtone klinkt door de caravan. ‘‘Met kyra.’’ Zeg ik. ‘‘Heei schat!’’ Yes het is mijn vriendje, eindelijk hoor ik zijn stem weer eens. ‘‘Ik mis je zo erg!’’ Zeg ik meteen. ‘‘Ik jou ook!’’ ‘‘Is het leuk daar?’’ Vraagt hij. ‘‘Ja best wel, nou ja… Leuker dan dat ik me had voor gesteld.’’ ‘‘Mooi.’’ ‘‘Wat ben je aan het doen?’’ Vraagt hij. ‘‘Vanavond ga ik uit, ben me nu aan het optutten.’’ Zeg ik terwijl ik mijn topje al vast aan trek. ‘‘Zozo, met wie?’’ Vraagt hij. ‘‘Met een paar jongens.’’ ‘‘Ze gaan me voorstelen aan de rest van hun vrienden groep en hopelijk zitten er wat meisjes tussen.’’ Zeg ik. ‘‘Gezellig, als je me maar niet vergeet.’’ Ik moest lachen, nee, Kevin zou ik nooit vergeten. Hij was zo lief. ‘‘Ik moet gaan schatje, veel plezier vanavond!’’ Zegt hij. Ik hing op. Mijn beha schijnt door, shit, nu heb ik haast! Andere beha dan maar. Ik trek een andere beha aan en snel mijn shortje. Ik maak me op en ren de caravan uit. ‘‘Doeg, pap/mam!’’ Ik gaf ze een kus. ‘‘Dag schatje, veel plezier!’’ Ik ren naar de fitness ruimte die ik nog moet ontdekken. Ik hoor het klikken van mijn hakken op de tegels. Gelukkig, daar zie ik een bordje. Op het bordje waar een pijl naar links wijst zie ik een woord staan wat op fitness lijkt dus die volg ik. Daar stonden de jongens. Ze dragen gaafe kleding en zien er fantastisch uit. ‘‘Hai!’’ ‘‘Heei, sunshine!’’ Zeggen ze alle drie in koor alsof ze het ingestudeerd hadden. ‘‘Hoe ver is het lopen?’’ Zeg ik. ‘‘Vijf minuutjes, het is heel dichtbij.’’ Zegt Tom terwijl hij een vriendschappelijke arm om me heen slaat. We liepen naar het dorpje. Eenmaal aangekomen zag ik een klein maar gezellig typisch Iteliaans dorpje met verschillende terrassjes. Dat de mensen zo laat nog op een terras zitten. ‘‘Daar is het.’’ Zegt Kiever. Hij wijst naar een rode duur.

‘‘Leuke club!’’ Zeg ik. Het zag er gezellig uit. Bumpy Ride galmde door de club. ‘‘Biertje?’’ Vraagt Don. ‘‘Lief, maar nee bedankt.’’ ‘‘Ik ben pas 15.’’ Zeg ik terwijl ik mijn wangen voel kleuren. ‘‘Braaf meisje, breezertje?!’’ Vraagt Kiever. ‘‘Haha, oké.’’ Zeg ik meteen. Even later kreeg ik een breezer in mijn handen gedrukt. Als hij er maar geen pilletje in had gedaan, dacht ik. Nee vast niet, het waren zulke aardige jongens. Ik nam een slok. Ik werd aan een aantal mensen voor gesteld. Een meisje van mijn leeftijd, genaamd Rose gaf me een hand. ‘‘Ik ben Rose.’’ Zegt ze. ‘‘Hai, ik ben Kyra.’’ ‘‘Leuk, logeer je ook op die éne camping?’’ Die éne lekker duidelijk, denk ik. Omdat ik geen zin had om de camping te omschrijven zeg ik ‘‘Ja, klopt.’’ ‘‘Logeer jij daar ook?’’ Vraag ik. ‘‘Ja, ik werk hier.’’ ‘‘Ik ben een maandje hier naar toe gekomen om mijn Iteliaanse taal.’’ ‘‘Mijn ouders zijn Iteliaans en wilde dat ik het ook ging spreken, nou ik vond het wel een goed excuusje om hier eens lekker op vakantie te gaan!’’ Zegt ze.
Ik glimlachte. ‘‘Ja zeker!’’ "‘Ben je hier helemaal alleen?’’ Vraag ik.
‘‘Ja, maar er zijn hier altijd leuke jongeren van mijn leeftijd dus ik voel me nooit alleen.’’ Antwoord ze. We danste, het was super gezellig en ik werd aan veel mensen voor gesteld.

''Ja, ik werk hier.'' ''Ik ben een maandje hier naar toe gekomen om mijn Iteliaanse taal.'' ''Mijn ouders zijn Iteliaans en wilde dat ik het ook ging spreken, nou ik vond het wel een goed excuusje om hier eens lekker op vakantie te gaan!'' Zegt ze.

Zoals jij het zegt, is het alsof de 1e en 3e zin door dezelfde worden gezegd en de 2e door iemand anders. Als iemand iets zegt, hoef je niet na elke punt " te doen.

Het moet dan zijn:
‘‘Ja, ik werk hier.’ Ik ben een maandje hier naar toe gekomen om mijn Italiaanse taal te verbeteren. ‘Mijn ouders zijn Italiaans en wilden dat ik het ook ging spreken. Nou, ik vond het wel een goed excuusje om hier eens lekker op vakantie te gaan!’’

Hier hetzelfde:

''Lief, maar nee bedankt.'' ''Ik ben pas 15.''
Dit kan gewoon zijn: "Lief, maar nee bedankt. Ik ben pas 15."

jajajajaaaaaa, ik let er op!!!
Deam. altijd maar negativiteit hier… Mar goed ik snap je punt, thx voor de tip.

Omg van Usher klinkt door de speakers. Iedereen danst. Ik zie al meteen dat er veel nederlandse mensen zijn. Rose loopt even weg om naar de wc te gaan en ik dans alleen met Kiever, Don en Tom. Ik draai me om naar de bar en op dat moment voelde ik zachte kusjes in mijn nek en lichte kneepjes in mijn kont. Verschrikt draai ik me om en ik zag het meteen. Het was Kiever. ‘‘Doe normaal man, Kyra heeft een vriend dat weet je best!’’ Zegt Tom terwijl hij Kiever bij me weg duwt. Kiever is knap en lief maar ik laat Kevin die thuis braaf op me zit te wachten echt niet stikken voor hem. Bovendien ik vind Tom en Don nog leuker dan hem. Kiever loopt een beetje boos maar ook beschaamd weg. Richting de uitgang en daar verdwijnt hij en komt hij de hele avond niet meer terug. ‘‘Dank je, Tom.’’ Zeg ik. ‘‘Zit goed meis, hij kent z’n grenzen niet.’’ Zeg hij. Ik geef hem een vriendschappelijke knuffel en we danste weer verder. De breezertjes gaan maar door en ik heb er wel 8 op. Best slecht van mij maar het was zo gezellig. Een beetje aangeschoten maar toch ook wel iets aan de dronken kant liepen we terug naar de camping. In spring in mijn tent zonder me af te melden bij mijn ouders en doe mijn kleren uit. In mijn string en beha val ik in slaap.

Ik rek me uit en gooi de dekens van me af. Ik grijp naar mijn hoofd. Kutje, een kater. Gelukkig niet zo erg als die keer in St. Tropez. Ik rits de tent open en loop naar buiten. Tot mijn schrik zit Tom in het gras. ‘‘Heei sunshine!’’ Zegt hij. Snel kruip ik weer terug in mijn tent. Mijn kleren zijn weg, mama heeft ze gister zeker weg gehaald toen ik sliep, om ruimte te maken. ‘‘Sorry! Ik was een beetje dronken gister avond.’’ Zeg ik. ‘‘Ach, doens’t matter ik vind het wel sexy!’’ Ik lach maar schaamde me dood. Met mijn handen voor mijn billen ren ik de caravan in, naar de kast. Papa en mama waren zeker al vroeg naar het dorpje, dat hadden ze gister avond gezegd. Ik greep naar een jurkje terwijl ik Tom binnen vroeg. ‘‘Vond het je het nog een beetje gezellig gister avond?’’ Vraagt hij. ‘‘Ja, jij?’’ Vraag ik.
‘‘Super!’’ Antwoord hij. ‘‘Waar is Kiever? Heb je hem vandaag al gezien?’’
Vraag ik. ‘‘Nee, normaal komt hij altijd al super vroeg naar het zwembad om aan zijn kleurtje te werken maar ik heb hem nog niet gezien.’’ Zegt Tom.

Met mijn handen voor mijn billen ren ik de caravan in

ik vond het een leuk verhaal, maar nu wordt het wel echt veel fantasie en echt zo’n sletje zegmaar.
Maar vooral doorgaan! x

Je wisselt steeds van tijd.
Je schrijft dus 2 tijden door elkaar heen.
bijvoorbeeld;
Ik lach maar schaamde me dood.
dan moet lach lachde zijn, of schaamde schaam.
& Die ‘Negativiteit’ hier, we willen je alleen maar helpen hoor…

@Fanaa Maar iemand anders hier in dit topic wilde dat ik in tegenwoordige tijd schreef dus dat ik nu al.

Je schrijft 2 tijden door elkaar heeen zeg ik toch xd.

?

‘‘Wat zijn je plannen voor vandaag?’’ zegt Tom. ‘‘Hmm… Ik wil graag in de fitnessruimte mn workouts doen. Ik moet een beetje in conditie blijven.’’ Zeg ik terwijl ik een flesje met water vul en mijn sportkleding aan trek. ‘‘Haha, ben je aan het afvallen? Is niet nodig joh!’’ Zegt hij. ‘‘Ach, ik let er gewoon op.’’ Zeg ik terwijl ik een glimlach naar Tom toe rijk. ‘‘Zal ik mee gaan?’’
‘‘Als je wilt!’’ Zeg ik.

Even later staan we bij de fitness ruimte. Ik draag een kort sport broekje met een kort shirtje van Nike. Typisch sporty en iets te koud voor in Nederland maar hier was het zo heet dat het makkelijk kon.
Ik bind mijn haar in een staart en loop samen met Tom naar de fitness baan. ‘‘Wat eerst?’’ Vraag ik. ‘‘Krachttraining!’’ Zegt Tom.
‘‘Haha, ik wil niet van die gespierde armen hoor, ik ga wel hardlopen.’’ Zeg ik terwijl ik mijn ipod aan zet. Ik leg mijn handdoek op de stoel en zet mijn flesje water voor me. Ik zet het apparaat aan. Ik begin te lopen. Toen snelwandelen en uit eindelijk hardlopen.
Naar twee uur te hebben gesport tik ik Tom op zijn rug. Hij was bezig met krachttraining. Oh wat was hij toch gespiert! Deam.
Samen lopen we naar de waterautomaat om wat nieuw ijs koud water te drinken. ‘‘Zozo, sportieve meid hier!’’ Zegt hij. Ik bloos. ‘‘Nee valt heel erg mee.’’ Zeg ik bescheiden. ‘‘Had niet gedacht dat je het zo lang zou vol houden!’’ ‘‘Nou ja!’’ Zeg ik meteen en geef hem een stomp in zijn buik. Hij drukt een kus op mijn wang en we lopen samen naar de douches Natuurlijk allebei appart.

Continue

Oh wat was hij toch gespiert! Deam.
Samen lopen w…

Leuk verhaal, maar let ajb wel op de spelfouten. Op word staat dat soort dingen er meestal wel bij! :slightly_smiling_face: En wat betekent Deam?

Deam, dat is denk ik DAMNIT snapje…

verder…