Zomer liefde.

Hier weer een verhaal van mij maar nu maak ik hem af!
Ik heb een paar verhalen niet afgemaakt (2) maar deze ga ik afmaken.
Deze kan een beetje overeen komen met mijn vorige verhaal maar toch word hij anders.

-

Ik mis je nu al,
xxx Kyra.

Ik drukte op verzenden en stopte mijn mobiel weer terug in mijn broekzak. Daar zat ik dan, in de auto. Achter het stuur mijn vader, daar naast mijn moeder en helemaal achterin zat ik. Alleen ik. Ik was enigst kind, wat ik eigenlijk wel fijn vond maar op dit soort momenten wilde ik heel graag een broertje of zusje. Ik miste mijn vriendje, Kevin. Ik miste hem heel erg. Om 6 uur vanochtend vertrokken we opweg naar Italie. Waar zogenaamd een geweldige camping stond vol met jongeren. Vast. Ik had mijn ouders nog zo gesmeekt om Kevin mee te nemen naar die pokke camping, maar nee, het mocht niet. Ik mocht ook niet met vriendinnen op vakantie want mijn ouders vonden 15 jaar te jong om alleen op vakantie te gaan. Yeah right, ik kan toch zeker wel voor mezelf zorgen? Net alsof ik nog een baby ben.
Maar goed ik had geen keus, misschien word het wel leuk.

‘‘Kyra, we zijn er!’’ Ik werd wakker gemaakt door de schelle stem van mijn ouders. Ik zag door mijn slaperige ogen heen een camping. Een saaie camping. Een grasveld met een paar tenten erop. Niemand te bekennen.
Oké dat kan komen door dat het 2 uur 's nachts is maar als nog.
De caravan werd klaar gezet terwijl ik terwijl ik nog een beetje slaapdronken was mijn tentje opzette. Dat was het enige leuke aan deze vakantie, ik mocht in mijn eigen tentje slapen. Gelukkig was het een opgooi tent, lekker makkelijk. Binnen 10 minuten was mijn tentje klaar. Ik had hem opgezet, een luchtbedje opgepompt en erin gelegd en mijn tas erin gesmeten. Ik was duf. Duf van het lange reizen met die saaie auto. Ik trok mijn pyjama aan, las het smsje van Kevin en viel in slaap. Hopelijk werd morgen een leuke dag.

verder

Ik rekte me uit. Ik wist meteen weer in welke situatie ik was beland. Ik sjokte mijn tent uit richting de caravan. Mijn ouders zaten op een uitklap stoeltje in het zonnetje naast de caravan. Ik ging er naast zitten. ‘‘Goedemorgen, sunshine!’’ Zei mijn vader. ‘Hoi.’’ zeg ik nog een beetje slaperig. Ik voelde hoe het zonnetje op mijn huid scheen. Het was heerlijk. De tempratuur was perfect. ‘‘Ik ben net even naar de bakker gelopen en ik heb wat lekkere broodjes gehaald.’’ Zei mijn moeder terwijl ze een bordje met een croissant te voor schijn haalde. ‘‘Lekker!’’ Zeg ik meteen en ik neem een hap van mijn croisaint. ‘‘Wat ga je vandaag doen lieverd?’’ Vroeg mijn moeder. ‘‘Ik ga denk ik gewoon lekker een paar tijdschriften lezen in het zonnetje, ik heb zin om een beetje te relaxen.’’ Zeg ik. ‘‘Natuurlijk, dat is lekker.’’ Ik liep naar de caravan.
In de caravan kleedde ik me aan. Ik trok mijn pyjama uit. Ik maakte mijn beha los die ik nog aan had en trok mijn bikini aan. Daar overheen een jurkje.

Ik plofte neer op een bedje naast het zwembad. Ik had me vergist in deze camping! Ik keek uit over een groot zwembad met drie glijbanen! En dan heb ik het niet over kleine kleuter glijbanen maar echt over de wat engere glijbanen. Ik spotte 3 super knappe jongens die met een bal aan het klooien waren. Ik las een stukje in de CosmoGirl en voelde mezelf al bruiner worden. Dit was zo slecht nog niet! Opeens werd het tijdschrift uit mijn handen gerokken, ‘‘Zozo, we hebben hier een Nederlandse chik op de camping!’’ Zei één van de jongens. De jongen was licht gentint en had bruine surferige haren. ‘‘Ik ben Tom.’’ Hij stak zijn hand naar me uit. Ik lachte naar hem, hij was knap! De andere drie jongens staken ook hun hand naar me uit. Tom,Don en Kiever. ‘‘Ga je mee zwemmen?’’ Vroeg Kiever. ‘‘Ja, maar eerst even smeren, ik verbrand hier levend!’’ Zeg ik terwijl ik glimlach. Ik gooide mijn zonnebril in mijn tas en toverde een zonnebrand tevoorschijn. De jongens gingen op mijn bedje zitten. ‘‘Ik doe je rug wel!’’ Zei Tom. Het waren wel dare boys zeg, ze durfen ook alles. Ik werd opgetild en opgekeerd door Don en tom smeerde mijn rug in. Woow, ik kreeg een hele massage van hem! Dit zou Kevin niet zo leuk vinden…
‘‘Heb je al een vriendje?’’ Vroeg Tom alsof hij mijn gedachte kon lezen. ‘‘Ja, en jij?’’ ‘‘Ik ook.’’ Zegt hij. Gelukkig, hoef ik me daar geen zorgen om te maken, dacht ik. Mijn armen en benen werden vastgepakt en ik werd in het water gejonast. ‘‘Aaaaah, niet doen!’’ Zeg ik fliterig.

Voor ik het wist liepen we de trap van de glijbaan op. Don zat vooraan, daar achter zat Tom, daarachter zat ik en achter mij zat Kiever. In een treintje gingen we naar beneden. Aan de grote buis/tunnel leek maar geen einde te komen maar het was hartstikke grappig. Ik slaakte een gilletje. We plofte in het zwembad. ‘‘Vond je het leuk Kyra?!’’ Vroeg Kiever terwijl hij een beetje fliterig naar me keek. ‘‘Ja!’’ We zwommen met zo’n belachelijk lelijke duikbril met een neus erin onder water naar het volgende zwembad. Opeens keek ik recht in de ogen van een haai. Ik verslikte me in het water en wist niet hoe snel ik uit het water moest komen. Vrezelijk bang klauterde ik het water uit en de jongens volgde. ‘‘Wat is er met jou, zo geschrokken van die haai?’’ Vroeg Don lachend. ‘‘Ja, hoe kan dat, een haai in het zwembad, waarom is iedereen zo rustig, we hadden wel dood kunnen zijn!’’ Riep ik een beetje boos. ‘‘Meis, heb je de brossiure niet gelezen?’’ Vroeg Kiever. ‘‘Nee, wat moest er dan in staan, dat er haaien in het zwembad zitten?!’’ Vroeg ik. ''Nee, er zitten haaien beneden in het water, boven hun zit een dikke glasplaat en daarboven zwem jij. ‘’ ‘‘De haaien kunnen nooit ontsnappen, het is puur een touristentrekker.’’ ‘‘Oh nu snap ik het.’’ Zeg ik. Ik vond het toch wel erg eng. We gingen weer het water in. Met mijn duikbrilletje op zwom ik naar de bodem waar ik recht in de ogen keek van drie haaien. Iel, super scary maar wel erg grappig!

misschien moet je de volgende keer in de tegenwoordige tijd schrijven

Verder :grinning:

Er staat een foutje in… Teminste dat denk ik hoe ik het nu lees in iedergeval.

Ik spotte 3 super knappe jongens die met een bal aan het klooien waren. Ik las een stukje in de CosmoGirl en voelde mezelf al bruiner worden. Dit was zo slecht nog niet! Opeens werd het tijdschrift uit mijn handen gerokken, ‘‘Zozo, we hebben hier een Nederlandse chik op de camping!’’ Zei één van de jongens. De jongen was licht gentint en had bruine surferige haren. ‘‘Ik ben Tom.’’ Hij stak zijn hand naar me uit. Ik lachte naar hem, hij was knap! De andere drie jongens staken ook hun hand naar me uit. Tom,Don en Kiever. Dan zijn het in totaal dus 4 jongens… Het moet geloof ik zijn: de andere 2 jongens staken ook hun hand naar me uit…

Verder leuk verhaal… :wink:

verderrrrrrrr.

10 minuutjes nog even leren, dat weer een stukje :grinning:

@Rondjes Ps; ik zie geen foutjes in dat stukje die je hebt getypt

Omg.
Niet WEER een nieuw verhaal van jou, waar je niks meeer laaaat horenhe.

‘10 minuutjes’ is nu al bijna een half uur haha.

Gaat zij ook aangerand worden?

Sorry sorry sorry,
Heel erg sorry maar ik heb super veel te leren enzo.
Vanvond misschien maar ofcourse morgen ook.

@Arcturus; Nee xD
@Fanaa; Ik heb één verhaal afgemaakt en ééntje niet maar die laatste liep niet goed. Daarom maak ik nu een nieuwe die ik afmaak, dus.

xx

leuk verhaal (:

Oh, nou, laat dan maar.

Ik droogte me af. ‘‘Haha, vond je het een beetje gezellig met ons?’’ Vroeg Don. ‘‘Ja, super!’’ Zeg ik meteen. Ik meende het echt, ik had me de hele dag vermaakt. ‘‘Zullen we vanavond uit gaan in het dorp hier verderop?’’ ‘‘Dan kunnen we je aan de rest van onze vakantievrienden voorstellen.’’ Zegt Tom. ‘‘Ja gezellig!’’ ‘‘Vanavond, 10 uur bij de fitnesshal, goed?’’ Vraagt Kiever. ‘‘Top!’’ En ik liep weg.

Ik legde mijn bestek neer. ‘‘wat een heerlijke bbq pap!’’ Zeg ik. ‘‘Haha, zo ken je me weer, ik maak toch altijd lekkere bbq’s?!’’ Ik lachte.
‘‘Ik heb vandaag drie jongens ontmoet en ze hebben gevraagd of ik mee uit wilde, naar het dorpje waar je het over had.’’ ‘‘Ze gaan me voorstellen aan de rest van hun vriendengroep, is dat goed?’’ Vroeg ik met een bijna smeekende lach. ‘‘Hoe laat kom je thuis?’’ Vroeg mijn moeder. ‘‘Uur of 2?’’ Vroeg ik weer bijna smeekend. ‘‘Een uur of twee!’’ Vroeg mijn moeder heel verbaast

Oke ik ben niet zo goed in uitleggen maar ik probeer het nog maar een keertje. Je zegt dat er 3 hele knappe jongens zijn. Dan stelt Tom zich voor en stellen nog 3 jongens zich voor maar dan zijn het er dus 4 in totaal die zich voor hebben gesteld. :wink:

het is smekend, niet smeekend.

Je grammatica is niet goed; je schrijft alle zinnen die gesproken worden verkeerd door ‘Zei’ en ‘Zegt’ met hoofdletters te schrijven.
Ook meervoud bij werkwoorden eindig je niet met een N, maar er zijn nog meer foutjes in je tekst, bijvoorbeeld droogde, verbaasd (voltooid) etc.

Ook gaat het verhaal in een behoorlijk tempo; je bouwt niet echt spanning op.

Opbouwend bedoeld

Mee eens. En schrijf alsjeblieft in tegenwoordige tijd. Dus niet ‘ik zei’ maar ‘ik zeg’.