Zomer in aantocht, help!

Haii,

Ik ben iemand die me fanatiek richt op mijn zang- en acteerambities, en doe dit ook zo vaak mogelijk. Buiten dat zit ik op school, waar ik nu in mijn eindexamen jaar zit, en huiswerkbegeleiding en bijles (drie keer per week). Ook heb een relatie, waar ik veel aandacht in steek.
Ik ben niet dik, totaal niet, maar toch heb ik vetjes die me in de weg zitten, met name rond mijn heupen en buik. Hoe kan ik, ondanks mijn drukke schema, toch die vetjes wegwerken, en een mooi figuur krijgen?

Thanks! :hugs:

Simpel gezegd: sporten in de vrije uurtjes die je hebt. Zelfs een korte workout van een halfuur voor je gaat slapen heeft al effect. Zolang je dit in je rooster kunt inpassen zul je langzaam maar zeker resultaten zien.

Op je voeding letten. Voeding is belangrijker dan beweging en daarnaast neem ik aan dat je met zo’n druk programma al best wat beweging krijgt.

op je voeding letten inderdaad en niet voor maar een paar weken. nieuw eetpatroon aannemen

Gewoon een halfuurtje eerder naar bed gaan, alleen dan niet gaan slapen maar oefeningen doen dmv youtube filmpjes enzo.
En goed op je voeding letten. Er zijn genoeg topics bij food & sport die je kunnen helpen.