zomer 2011

hee meiden,

ik vroeg me af of jullie jullie zomervakantie planning al hadden gemaakt.

Waar gaan jullie naar toe? wat ga je doen? hoe lang en met wie?

ik weet zelf namelijk nog niet wat ik wil gaan doen, het moet redelijk low-budget zijn( max 500 euro voor ong. 2 weken), maar niet kamperen want dat heb ik nog nooit gedaan en dan moet ik spullen enzo gaan kopen :wink:. Ik wilde graag op fietsvakantie op de waddeneilanden. Of zeilen in Griekenland. of naar Portugal of Kroatie gaan. Dit heb ik de afgelopen uren kunnen bedenken :stuck_out_tongue:. Dus suggesties en ervaringen zijn welkom :slightly_smiling_face:

Groetjes, emma

Je kan ook eerst een week gaan werken. Dan heb je wat meer butget??

kijk even op van die vakantiesite, arke sunweb whatever, genoeg inspiratie :slightly_smiling_face:

500 euro voor 2 weken is mss wat weinig… maar je kan idd op sites kijken van vakantieorganisaties en dan je budget invullen en kijken wat er uit komt?

Anders kan je zelf even brainstormen of mindmappen van wat jou nou echt leuk lijkt en dan gaan zoeken op internet.

Ik zelf ga wrs weer een weekje niets doen op Texel of Vlieland met mijn vriend :stuck_out_tongue: dus daar heb je vrij weinig aan

2 weken niks in Spanje met m’n ouders.
Lowlands met m’n vriend en wie ik daar ook tegen kom.
Londen met m’n vriend.

Leuk leuk leuk. : )

Woo ik vind 500euro best veel. Ik ben op zoek naar een vakantie voor mij en mijn vriend voor ongeveer 300/400 per persoon. Misschien hebben jullie nog tips=)
Het liefste zon en zee.
Niet toeristisch. Geen lloret, alanya etc. Ik ga op vakantie voor rust:p
Dus misschien weten jullie nog wat? Een klein dorpje ofzo waar jullie ooit geweest zijn.

@Lottos; Kreta! Kreta heeft in Nederland een belachelijk slechte naam gekregen door Oh Oh Cherso. Maar er zijn natuurlijk ook heel veel andere plekken op het eiland. Het is daar prachtig mooi, echt heel leuk. Moet je maar even op zoek. :slightly_smiling_face:

mijn vriendje uit Canada komt hier en we gaan waarschijnlijk samen naar italië :grinning:

dubbel.

^Dankjewel voor je reactie! Ik ben al een keer op kreta geweest, (haha chersonissos toen ik 16 was, shame.) Maar ik hoor inderdaad wel meer dat het op andere plaatsen vet mooi is=) Ik ga maar eens op onderzoek uit!

Ik ga eerst naar kamp in Zwitserland met mijn vriendin.
Dan ook nog twee weken met mijn ouders naar Zuid-Afrika op bezoek bij mijn zus.

beetje werken en bijverdienen, meer oefenen met tekenen en gamen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ga twee maanden naar Noorwegen voor campingwerk! Lekker goedkoop, want ik verdien eraan, haha. Daarna komen me ouders mij halen en gaan we nog even twee weekjes rondtouren daar in de buurt. Jeujjj!

500 is niet zo heel veel voor twee weekjes lijkt me :astonished: je moet wss ook nog vliegen & eten enzo? Denk dat je dan beter voor een lastminute kan kijken.

Kamperen in Zwitserland/Kroatie/…? We zijn er nog niet helemaal uit :stuck_out_tongue:

In Kroatië zweet je in de zomer sowieso uit je tent. Wat een hitte zeg. Ik zou voor Zwitserland gaan! :grin:

Als je niet gaat kamperen en 2 weken op vakantie wilt is 500 euro best wel weinig …

http://forum.girlscene.nl…2011/list_messages/171804