Zomaar uitgescholden

Heey,
Toen ik zonet terugfietste van school naar huis kwamen ik en mn vriendin twee oude klasgenootjes tegen. Wij zeiden gewoon hoi maar zij (twee jongens) zeiden tegen mij dat ik dik ben en scholden ons uit voor hoer. Terwijl we niks deden…
Ik heb echt geen idee waarom ze dat zeiden. Ik kom ze wel vaker tegen en normaal doen ze niet zo. Maar moet ik iets terug zeggen of gewoon niet reageren?
Pff, ik snap er echt niks van.

x

Dat zeggen ze omdat ze om aandacht vragen. Vooral geen aandacht geven, dan is de lol er voor hun snel van af, en trek je er niets van aan ; )

Gewoon negeren, als je erop ingaat vinden ze het juist leuk, dan hebben ze je waar ze willen.

haha ik werd laatst door een meisje uitgescholden voor stoephoer omdat ik tegen een vriend zei dat ik dushi een stom woord vond :stuck_out_tongue:

haha ik werd laatst door een meisje uitgescholden voor stoephoer omdat ik tegen een vriend zei dat ik dushi een stom woord vond :stuck_out_tongue:

Oke, wel heel vervelend dat ze zo doen. Terwijl ik ze laatst nog sprak en toen zeiden ze van ‘Jaa we moeten weer eens afspreken’
Echt raar…
Maar bedankt voor jullie hulp!