Zomaar ineens laat hij me zitten..

-

kort samengevat?

ok, ik heb het gelezen.
Meid, geef het alsjeblieft op. Hij ziet je blijkbaar niet echt zitten…

Wat kinderachtig van hem maargoed, dat ter zijde. Ik vind dat je niet meer achter hem moet gaan, hij vind je duidelijk niet meer zo leuk. Je moet maar zo denken " het was leuk, voor hoelang het duurde ". Je komt vast een leukere kerel tegen :grinning:

oke, laat 'm zitten. Hij vind jou niet leuk blijkbaar, of hij vind jou leuk en nog een stuk of 30 meisjes.
Heb dit net zelf ook gehad en heb echt schijt aan hem.
His lost. not ours.

Hij vind je denk ik ook nogal irritant worden… wat ik ook zou vinden.
Gewoon opgeven hoor.
Als hij je leuk vind smst/belt/krabbelt/msnt die vanzelf wel weer met je.

wat ze zeggen ! het is toch veel leuker om een vriendje te hebben die lekker dichtbij woont dus vaak kan zien & die je 100 % kan vertrouwen…

jezus wat kinderachtig zeg! ja zonde… maar ik denk dat dit niet iets is wat goedkomt. waarschijnlijk voelt hij gewoon niet meer hetzelfde voor je als eerst.

let it go.
Niks dat je meer kan doen denk ik (nouja, zonder hopeloos over te komen). Ik vind dat je al best “ver” (geen idee hoe ik het moet omschrijven) bent gegaan met en een msn gesprek waar hij je blokkeerde, en dan bellen, en dan krabbelen. Ik denk dat het wel een beetje (heel erg) duidelijk is dat het echt over is. :S

Wat n lul. Ik heb zo’n hekel aan zulke mensen he, zo ontzettend laf.

Ik zou hen gewoon dood negeren, dat is wat hij verdient.

probeer het van een afstandje te bekijken … wil je echt een relatie met iemand die zo tegen je doet/ en elk moment weer kan doen? Nee dat wil je niet!

En gelukkig, want ik denk dat die relatie er zo te lezen ook niet meer in zit. Geloof me, er zijn veel leukere, betrouwbaardere jongens! ; )

Argh ik kan soms echt niet tegen jongens hoor.
De meeste jongens (lang niet allemaal hoor) weten gewoon niet hoe ze hun gevoelens naar buiten kunnen brengen. Als hij zegt dat hij het niet weet, is hij wss bang om jou te kwetsen door gelijk nee te zeggen. Anders had hij wel ja gezegd, toch? Ik denk dat je maar een beetje afstand moet nemen, kijken wat het leven je brengt, en niet blijven hangen bij één jongen die niet weet wat hij wilt. :slightly_smiling_face: