Zomaar blauwe plekken.

Ik heb trouwens sinds een paar dagen zomaar blauwe plekken. Ik heb er zegmaar 3 op mijn arm en 1 op mijn voet. Dus niet overdreven veel ofzo, heeft iemand dit ook?

Dat had ik vroeger altijd (minstens 10 op mijn benen…), nu niet meer. Ik denk dat ik wat onvoorzichtiger was xD

Oh naja ik heb eigenlijk nooit blauwe plekken en nu wel zomaar opeeens…

de ene is er ook vatbaarder voor dan de ander , als je een dunne huid hebt zou je ze sneller zien dan als je een wat dikkere huid hebt !

ik had het vroeger ook altijd, nu niet meer . misschien in je slaap ofzo ? idk .

ik zou even nar de huisarts gaan, ik wil je niet bang maken… maar soms is het leukemie… het kan ook iets anders zijn. maar voor de zekerheid…

Misschien ben je nu gewoon perongeluk ergens tegenaangelopen en heb je dat niet door gehad en heb je daarom een blauwe plek (dat heb ik zelf namelijk wel vaker) alleen als het echt blijft aanhouden en je ongerust word zou ik even naar de huisarts gaan voor de zekerheid.

Waarschijnlijk ben je in je slaap ergens tegenaan gestoten.

Leukemie? o.o …

Als dit de eerste keer is dat je dit hebt zou ik echt niet bang worden voor leukemie hoor, ik denk dat je je gewoon niet meer kan herinneren dat je je hebt gestoten…

Als het blijft aanhouden zal ik als ik jou was ook naar de huisarts gaan en het allereerst aan je ouders vertellen. Misschien heeft je moeder ook een periode gehad waarin ze veel blauwe plekken had? En is het doodnormaal.
Maar niet gaan stressen dat het leukemie is! Die kans is klein.

Het kan leukemie zijn ja, maar leg het eerst voor aan je ouders, misschien heeft je moeder inderdaad zo’n periode ook gehad? (Ik ben zelf nogal onhandig en stoot overal tegenaan, dat worden dan ook blauwe plekken en zodoende heb ik meestal minstens 1 blauwe plek en 1 schaaf/snijwond of 1 blauwe plek en 1 half/bijna geheelde schaaf/snijwond.

Laat je niet bang praten! Het kan van alles zijn, gewoon even in de gaten houden en kijken of je ook nog andere vreemde verschijnselen hebt, zo ja, dan kun je altijd nog naar de dokter gaan.

heb soms van die periodes dat ik heeeeeeeel veel onverklaarbare blauwe plekken heb, maar denk dat ik dan gewoon oververmoeid ben waardoor mn huid ook wat gevoeliger is