Zolderkamer

Waarschijnlijk krijg ik de zolder. Hoe kan ik hier een gezellige en leuke kamer van maken? In mijn oude kamer heb ik een 2persoonsbed, een kledingkast, een poef, een kastje en een bureautje. Hoe kan ik hier, zonder al te veel geld, iets leuks van maken? Foto’s zijn ook welkom :flushed:

Naar kringlopen of markten gaan. Bij de action kan je verder voor weinig leuke decoratie vinden. Leuke plaid of sprei over je deken in je favoriete kleur. Bij de leenbakker hebben ze leuke plaids/spreien en ook niet zo heel duur. Wat leuke kussens erbij. Doe bijvoorbeeld iets met DIY’s, hoeft ook niet duur te zijn :slightly_smiling_face:.

Bij de Xenos en Action leuke accessoires kopen, kaarsjes enzovoorts! :grinning:

Hoeft toch niet veel geld te kosten, je kan je meubels meenemen en het gewoon opleuken met accessoires van de ikea/blokker/xenos oid.

Inderdaad wat hierboven al is gezegd, maak het gezellig / leuk het op met kussens (leuke printjes erop), dekens, sprei op je bed, decoraties aan de muur, kaarsjes etc etc. Misschien een nieuw kleurtje geven, de muur, of sommige meubelstukken (weet natuurlijk niet of dat gaat)? Loop de Xenos of Ikea in en je vindt vast wel wat leuks :slightly_smiling_face:

Ik zou in het crea bea topic kijken! Er is ook ergens een show jouw kamer topic, kun je ook inspiratie vandaan halen.

Er is een algemeen kamerinspiratie topic en een algemeen show je kamer topic. Kijk daar even (: