Zogenaamde vriendin

ik heb ruzie met me vriendin. ik mocht haar eigenlijk niet echt eerst wel maar toen vonden me ouders dat ze echt anders deed dus zeide me ouders jij gaat niet met haar om. maar toch ging ik met haar om. en iedere x moest ik dus gaan lopen liegen tegen me maa & paa van ja ze is aardig laat me nou gwn met haar omgaan dit en dat. maar iedere x toen ik met me vriendin praatte antwoorde ze altijd echt dom terug maar ik hield me gwn in. maar gister begon ze echt over me oma gwn over me broer enzo te praten en ging ze allemaal bemoeien. en opgeven moment ook over me vriend. dat ging dus echt te ver.ik heb ook mijn vriendin aan iemand proberen te koppelen. dankzij mij heeft ze nu een vriendje. en iedere x is zij dus echt nooit dankbaar echt arrogant wijf :S en nu loopt ze tegen haar vriendje te zeggen dat ik over haar vriendje roddel. waarom dat nou weer ik heb ruzie met haar ja maar hallo ik ga echt niet iemands relatie proberen te breken. nu irriteer ik me ontzettend erg aan haar op msn zet ze nu steeds van die zinnen in haar naam zodat ik erop reageer. doe ik toch niet ik wil haar echt gwn zo hard slaan he :@ nu heb ik jullie hulp nodig k ben self niet zo hard en lijkt gwn alsof ik een mietje ben tuurlijk durf ik heus wel wat te zeggen maar toch wil ik gwn van haar af zijn! we hebben wel ruzie maar ze probeert steeds aandacht te zoeken. hoe moet ik van haar afkomen. of wat zouden jullie doen als jullie inplaats van mij waren? :blush:

oh en trouwens alvast al bedankt voor me verhaal te lezen :stuck_out_tongue:

xx,

blokke op msn, hyves whatever
telefoontjes negeren, smsjes negeren
haar negeren

en voordat je haar gaat negeren
haar een keer heel hard de waarheid vertellen wat je van haar vind en zeggen dat het zo niet verder gaat en dat je niet meer met haar te maken wild hebben

hmm…dat doe ik wel ja maar als haar vrienden erbij zijn wilt ze stoer gaan doen ze weet zelfs niet eens dat haar eigen vrienden fake zijn! maar alvast bedankt!!(K)

nog iemand tips ofso??

uhmm ja wat eigelijk al gezegt is…
haar eerst eens vertellen wat voor egoistisch kind het is
enz enz enz
en dan gewoon totaal negeren
kan ze wel denken dat je een mietje ben maar dan ben je gwn de verstandigste (oehh wat klink k oud haha:P)
en na een tijdje weet ze dat je toch niet meer reageert dan moet ze wel stoppen… zonde van je tijd om er zoveel energie in te steke

verkeerde onderwerp.

ik zal zkr naar jullie luisteren en zkr wel tegen haar iets segge zodra ik der sie;) bedankt voor jullie tip:)