Zoeva Very Croc / Bamboo kwastenset

Ik wil graag een kwastenset kopen die niet te duur is maar wel van goeie kwaliteit. Ik kwam bij Zoeva terecht, de meesten van jullie zullen de site wel kennen.
Nou hebben ze twee interessante kwastensets, de Very Croc en de Bamboo kwastenset.

Very Croc is wat duurder, maar heeft wel meer kwasten. Het Bamboo set sprak mij daarentegen ook wel aan.
Heeft iemand hier ervaring met één van deze of beide sets? Ik twijfel best wel omdat ik over allebei de sets goeie maar soms ook kritische of zelfs negatieve punten lees. Het is mijn eerste kwastenset dus ik zal de kwasten niet vergelijken met MAC, Sigma of RT kwasten.

Iemand die mij advies kan geven?

edit: als je en andere, betrouwbare, site of merk weet met een goed en niet te duur kwastenset, zou je het dan door willen geven? :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ze je in het algemeen makeup topic beter kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Ik heb de very croc die vind ik erg fijn.
Maar je had dit ook in het algemeen make-up topic kunnen vragen.

Ik heb het bamboo kwasten zet. Vind hem zelf heel fijn. Het is wel zo dat de crease eigenlijk de blender is en andersom. Snap niet waarom dat er verkeerd op staat, maar eigenlijk maakt dat niks uit haha. Je kiest toch zelf welke je waar voor gebruikt.

De oogkwasten vind ik dus wel erg fijn. De andere kwasten gebruik ik eigenlijk nooit, dus daar kan ik niet over oordelen…