Zoeva Groepsorder, wie wil er mee doen?

heej
ik wil 2 palleten bestellen bij zoeva alleen de verzendkosten is 11 euro en dat wordt dan redelijk veel.
dus ik vroeg me af of er wat meisjes zijn die samen met mij een groepsorder willen doen en daardoor de verzendkosten gaan delen.
ik woon zelf in hengelo en ik krijg hem meteen nadat ik betaald heb.

ik wil de 88 matte pallet en de rouge/ blush pallet( alleen is deze out of stock dus ik kijk wel).

wie wilt er mee doen:D?

1. Gnomolie
  2. happyhead_pako
    3 yellowjanuari?

Er staat toch gratis verzendkosten deze maand?

maar deze maand heeft morgen nog maar 1 dag

daar weet ikniets vanXD en het klopt alleen morgen nogXD
niemand?

upje

niemand?:frowning_face:

niemand?:frowning_face:

upje, succes

danku!

Ik was wel van plan om 1 te bestellen, maar dat word pas rond eind volgende maand, begin feb.

Ik wil misschien wel meebestellen :3. Hoe wil je het precies regelen?

ehm ik dacht er aan om aan 1 iemand door te geven wie wat wilt, die gene krijgt van ons geld en besteld het en stuurt het zo door naar de rest?
al wil ik wel dat het een betrouwbaar iemand is , niet dat die gene al onze geld meeneemtXD

ik woon in hengelo.

Oke, ik begrijp het :]. Ik wil de 88 shimmer palette en ik vind het wel een goed plan. Ik zou in principe ook wel willen bestellen, maar als jij dat bijvoorbeeld wil doen vind ik dat ook goed. Met hoeveel mensen wil je bestellen?

Ik zie nu dat de palettes ook op Ebay te koop zijn voor heel weinig geld, wist je dat al?

dat maakt mij in princiese niets uit.
als dat andere meisje ook mee doet wordt het ¤ 3.6 per persoon
maar we zien wel hoeveel mensen er mee willen doen toch?
waar jij woon jij als ik vragen mag, jij bent een moderator dus ben jij het betrouwbaarste:P

ja maar ik weet niet of ik ebay moet vertrouwen.
zoeva ken ik wel en ik heb zon concealer pallet besteld en ik kreeg hem binnen 1 dag en heel netjes verpakt vandaar

Ohja, oke :]. Ik woon in Noord-Holland (ik houd mijn woonplaats liever geheim maar ik zou het je eventueel wel in een note willen sturen) dus waarschijnlijk heb jij de palettes wel eerder binnen. En hoe regelen we het (als het door gaat) met de verzendkosten binnen Nederland?

Ik ga nu televisie kijken dus waarschijnlijk lees ik je reactie straks pas, ciao!

eBay kun je prima vertrouwen, je krijgt het alleen niet binnen één dag binnen inderdaad.

hmm. ja oke das wel waar,
@ yellowjanuary ik denk dat je gewoon de verzendkosten binnen nl zelf betaald als je zegma 3,6 voor zoeva betaald en dan nog weet ikveel 5 euro btaald voor nl dan is dat alsnog goedkoper dan bij zoeva ik denk zo.

nog meer mensen die mee willen doen?