zoetigheid voor vriendinnenmiddag

Hallo!

Dus, ik ga een vriendinnenmiddag/avond houden, waarbij we eerst allemaal koekjes, baksels etc. gaan maken, en daarna alles opeten tijdens chickflicks.

Alleen ik loop een beetje dood op wat we kunnen gaan maken. Heeft iemand suggesties voor goedkoop, met normale ingredienten? Graag recepten posten.

'xx

Super simpel: pak browniemix kopen waar je alleen water aan hoeft toe te voegen…
Maar ja, echt leuk om te maken is het dan ook niet.

Je kan ook gewoon van die pakjes van dr oetker kopen voor cupcakes, brownies, etc kopen. Heel makkelijk en niet zo duur want je hoeft vaak alleen maar water of melk ofzoiets toe te voegen!

edit: net iets te laat haha.

tompoucen!

Soesjes!

Cupcakes, muffins, (chocolade)taart! En dan gewoon zo’n pak van Dr Oetker kopen, ja.

Ik heb net een rol chocolade bisquitjes gekocht met suiker erop.
Hm…

cupcakes!

-Brownies
-Cupcakes
-Tompoezen
-Grote cake
-Puddingbroodjes
-Macarons
-Taart

muffins van dr oetker en dan glazuur halen (van dr oetker heb je lekkere, hoewel je het niet heel dik kan doen op die 12 cakejes red je het soms niet dus dan kan je beter 2 pakken halen) en dan versieren met strooisels.

of een kleintje chocolade taart. Die kan je dan ook helemaal versieren zit er allemaal bij in het pak.
bownies vonden wij niet zo lekker kan je beter dat taartje maken.

Scones!!

pannenkoeken met aardbeien!! (pannenkoeken bakken (300gr bloem, 4 eieren, 500ml melk), aardbeien er tussen doen en dan oprollen, zilverfolie doen, opeten)
brownies met chocolade er over heen. (brownie maken, chocolade smelten, chocolade over de brownie gieten, evt. nog slagroom)
smoothies met aardbeien. (yoghurt(ijs), aardbien, mixen, klaar)
zelf appelflappen maken. (recept staat altijd op de achterkant van pakje bladerdeeg bij ons dan)