zoent mij niet, zoent nieuwe vriendin meteen

oké, lang verhaal

ik had dus al jaren een beste vriend, we waren echt close. toen werd ik verliefd op hem, en we kregen een relatie van ongeveer zes maanden. we hebben niet gezoend, hij nam totaal geen initiatief, en omdat er letterlijk niks fysieks aan de relatie zat (ik vind dat dat erg belangrijk is) heb ik het uitgemaakt, en ik ben daar nog steeds heel blij om, ik wil m niet terug of zo, absoluut niet. nu belde een vriendin mij, en ze zei dat ze hem had gezoend, en dat hij begonnen was. ze zijn ongeveer een week “bezig”. blijkbaar wist ongeveer de hele school dit al een paar dagen, ik was de enige die het niet wist.

ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet, want ik weet niet eens of ik me boos of verdrietig of teleurgesteld of zo voel. het is sws een klap qua zelfbeeld, wat bij mij al niet heel hoog is, waardoor ik me nu echt een lelijk gevoelloos mormel vind. ik weet dat ik er eigk over moet praten, maar ik ben bang dat ik dat niet kan zonder te huilen en ik wil niemand een schuldgevoel aanpraten.

mss weet iemand van jullie iets?
dankjewel :slightly_smiling_face:

Je had beter met je ex erover kunnen praten tijdens jullie relatie.
Voor de rest zou ik niks doen, aangezien het uit was toen hij zoende met je vriendin of heb ik dit nu fout

Het is uit, en je wilt hem niet terug. Waar maak je je druk om? Haha

Snap dat het heel vervelend voelt, maar misschien wilde hij in jullie relatie ook wel zoenen en was hij bang dat jij niet wilde, dat het er daarom niet van gekomen is? Hebben jullie het er ooit over gehad toen jullie samen waren, weet je ook waarom hij je nooit gezoend heeft?
Of misschien was hij er toen nog niet klaar voor en nu wel. Jongens lopen nu eenmaal een beetje achter op meisjes, ook op dat gebied. Zat er veel tijd tussen jou en zijn nieuwe vriendin/scharrel?

Misschien voel je je iets beter als je weet dat ik iets soortgelijks heb meegemaakt. Ik was al drie maanden elke dag samen met een jongen, verliefd, daten etc. Sliepen praktisch elke dag samen, en ik wilde best graag verder gaan (niet eens per se seks, maar gewoon alle handelingen buiten zoenen). Hij was echter nog maagd en wilde nog even wachten tot we langer samen waren zei hij. Prima, had ik respect voor. Toen ging het over en een week later had hij seks gehad met een van mijn beste vriendinnen. Voelde me toen ook behoorlijk kut/lelijk/onaantrekkelijk, maar dat slaat nergens op. It’s his loss.

Laatste stuk niet citeren :slightly_smiling_face:

Er is geen enkele reden om je lelijk oid te voelen. Juist andersom, voel je vereerd en gewaardeerd omdat je wss veel beters verdient. Kop op meid, je niet laten doen door zoiets stoms. Laat het gewoon gaan en wacht op iemand die jou wel verdient!

Als je er nog steeds mee zit, mag je me gerust noten, hoor.

Ze heeft duidelijk verteld dat deze voorval haar zelfvertrouwen heeft aangetast. Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste vak haha :rage:

His Loss. Eikel.
En je bent wie je bent, en je bent niet minder dan anderen. Ik hoop dat je je door hem geen minderwaardigheidscomplex laat aanpraten/meten, want dat is nergens voor nodig en zo zonde! Sterkte x

Ja of ik snap het niet helemaal omdat ik heel anders ingesteld ben dan haar. Hoef je niet gelijk boos te worden hoor. )8

Ik heb me eerder om die “haha” boos gemaakt… er zit hier iemand met een probleem en dan lijkt het alsof dat je die gewoon aan het uitlachen bent.

Nee totaal niet D:

Owhh, sorry meid! Ik heb wat snel fel gereageerd, mijn excuses.

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij een angst heeft. Klink misschien vreemd maar het is uitgegaan doordat hij geen initiatief nam en hij heeft zich misschien nu voorgenomen om dat wel te doen?

ik zou het gewoon vragen aan hem waarom hij haar wel zoent… dan weet je ook de reden…
En als je moet huilen maakt het niet uit want dan ziet hij hoe erg het je dwars zit

Dit. Of hij was véél nerveuzer bij jou omdat hij misschien meer voelde voor je.

Misschien komt het omdat jullie eerst goede vrienden waren? Het lijkt mij ook best ingewikkeld om ineens een ‘goede vriend’ te zoenen waar je daarvoor dus nog nooit fysiek contact mee hebt gehad…

Niet om het erger te maken, maar als hij je in al die tijd niet heeft gezoend, dan denk ik niet dat hij verliefd op je was. Dit betekent niet dat jij lelijk bent of dat je je nu slecht zou moeten voelen, jullie pasten blijkbaar gewoon niet goed bij elkaar. Wacht maar, je komt vanzelf een jongen tegen die stapelgek op je is en zijn handen niet van je kan afhouden :wink:

Ik zou het gewoon met rust laten. Mijn ex wou nooit dat ik iets op social media zette als we iets deden, zijn nieuwe vriendin post zijn tijdlijn vol. Waarom zij wel en ik niet? Geen idee, en ja, het voelt wel wat kut. Maar geen tijd en aandacht aan besteden is het beste!

Maar geen relatie is hetzelfde. probeer het te vergeten.
Het is idd uit. Is het T waard om je druk over te maken? mehh zou ik niet doen :slightly_smiling_face:
Je komt vast iemand tegen die dit alles wel met je wil doen, en maar al te graag zelfs.
En dan heeft hij lekker pech :wink:

Had je hem verteld dat je het om die reden hebt uitgemaakt? Zo ja, dan wilt hij blijkbaar dat niet nog ns laten gebeuren.