Zoent met zijn ex

Hey meiden. Aangezien dit niet helema past in het vind-ie-me leuk topic heb ik het even los geplaatst, sorry als het daar wel thuis hoorde!

Ik vind een tijdje een jongen leuk. Maar tussen hem en zijn ex is het altijd al een beetje vreemd geweest je weet wel aan uit, wel niet. Ik weet dat hij mij ook leuk vind en dat hij me beter wil leren kennen maar nu heeft hij dus afgesproken met zijn ex en daarmee ook gezoend. Ik zou dit echt dolgraag midden in zijn gezicht zeggen maar heb dit van een vriendin van zijn ex die het met mij deelde maar niet wil dat ik hem laat merken dat ik het weet.
Het stomme is dat ik hem nog steeds leuk vind.
Hoe moet ik me nu gedragen tegen hem?

Alvast heel erg bedankt.

Wel laten weten dat je het weet. Zo leuk vindt hij je dus niet (sorry). Lekker laten vallen en iemand tegenkomen die wel meteen helemaal voor jou gaat.

Ik zou hem toch confronteren. Of hij gaat nu 100% voor jou of hij pleurt op. Grote kans dat hij voor haar kiest maar ik hou er niet van om tweede keus te zijn.

Wat Falathiel en Garapoesje zeggen.

Dankjewel allemaal maar dat vind ik wel moeilijk om te doen omdat mijn vriendin dat echt niet wil.

Je hoeft niet te zeggen dat je dat van haar weet toch? Je kan vragen of het waar is

Informeer dan een beetje nonchalant of hij de laatste tijd dat meisje (zijn ex) nog heeft gezien. Is opzich niet zo’n gekke vraag als jij met hem bezig bent en als je weet dat het tussen hem en zijn ex een beetje twijfelachtig is. Als hij dan liegt, dan weet je genoeg. En als hij de waarheid vertelt, kun je hem nog vragen of hij dan verder met haar wilt of met jou.

Alles wat hierboven gezegd wordt ^

Oke thanks allemaal! Ga het vanavond eens even vragen en laat me NIET zomaar overhalen. :slight_smile:

Gevraagd? :slightly_smiling_face: