Zoenen

Heey mensen.

Ik ben 12 jaar en ik heb een jongen die ik eigenlijk wel heel erg leuk vindt. Hij mij ook. En vaak maken we weddeschapjes en zeg ik voor de grap: ‘Als je dat niet doet ga ik je zoenen,’ maar ik wil graag dat dit werkelijkheid wordt. Hij vindt mij ook wel leuk zegt zijn vriend. Maar hoe moet je zoenen? Wannneer? En waar?

Sorry als dit dom klinkt

Ehm nou, als hij zegt dat je iets moet doen, het niet doen. Dan was zoenen de consequentie toch? En zoenen dat leer je vanzelf. Wanneer? Dat moet je zelf weten. Waar? Waar jij het niet ongemakkelijk vind.

Dat gebeurt vanzelf… Waar? Ik zou wel een plek uitkiezen waar jullie met z’n 2en zijn. Wanneer? Wanneer het goed voelt natuurlijk! Je moet het niet forceren door bijvoorbeeld af te spreken ‘ik ga je nu zoenen.’ Dat maakt het denk ik heel ongemakkelijk… Maarja ik denk zelf dat je het zelf het beste aanvoelt wanneer je die stap kan zetten.

Ben je al over je liefdesverdriet heen? (:

Wanneer, als je er aan toe bent en het zelf wil.
Waar, maakt het niet uit

Zoenen doe je als je dat zelf (en natuurlijk je vriendje) dat zelf wilt. Maar ik denk dat ik je vraag wel een beetje begrijp. Zorg om te beginnen dat je dichtbij je vriendje zit of staat of hangt. Als je ieder op een hoek van de bank zit komt het er in ieder geval nooit van. Dus ga dichtbij hem staan. Zorg dat je alleen bent. Als je voor de eerste keer gaat zoenen is het wel zo fijn dat je geen pottenkijkers hebt. Dus: spreek ergens met zijn tweeen af bijvoorbeeld bij jou thuis, of laat je naar huis brengen. Of wandel ergens met hem waar geen andere mensen komen. En zorg dat jullie een leuk gesprek hebben, dat je elkaar leuk vind en zo.
Tsja en dan komt de rest vanzelf…

Een keer is genoeg :flushed:

Zoekmachine gebruiken? En het gebeurt vanzelf.

Ja wel ik vond deze twee jongens dus (baas en vriend van zus) En deze een tijdje erg leuk. En ik heb veel met hem afgesproken. En nou vind ik hem toch wel erg leuk. En ik vind het gewoon leuk om wat grapjes te maken met de baas van mijn zus enzo, Dus dan zeg maar vind ik hem leuker als vriend. Ik vind het alleen niet leuk als ze klef doen. En ik probeer hem eigenlijk te vergeten. Dus nou ik ben er niet echt overheen, maar ik vind deze jongen ook erg leuk.

gewoon doen als t goed voelt, als het moment voor zoenen daar is gebeurd het vanzelf ^^

huh je bent twaalf en je vind de baas van je zus leuk? of begrijp ik dat verkeerd want waarschijnlijk is jullie leeftijds verschil dan wel enorm

Inomiesa ik vond hem leuk hij is inderdaad 21. Maar de jongen die mij leuk vindt is 13.

http://forum.girlscene.nl…c_2/list_messages/225156.