zoenen

----

Gewoon niet over na denken en gewoon doen (: !

Gebeurd is gebeurd, je kan er nu weinig aan veranderen.
En misschien ging het wel helemaal niet zo mis als je dacht? (: hij probeerde je daarna wel weer te zoenen, dus misschien was het wel niet eens zo rampzalig als jij denkt.

Als je er echt mee zit, zou ik het gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen in een gesprek.

• dubbel.

Je kan altijd even op internet kijken hoe het moet.

Je moet er niet teveel bij nadenken, iedereen kan zoenen (nouja bijna iedereen) maar je moet gewoon oefenen.

Weet je niet hoe je moet zoenen ?

Hoe het moet

• Doe je hoofd ietsies schuin
    Begin eerst met een kus (Zonder Tong)
  • Doe tijdens die kus je mond een stukje open
    Dus niet helemaal open maar 1,5 cm open
  • Ga voor zichtig met je tond naar naar binnen
    Niet helemaaal naar binnen (Hij moet niet Stikken!)
  • Als je dat heb gedaan Dan ga je Draaien met je Tong (spelen)
    Doe het niet te snel !!

Hopelijk heb ik je geholpen En misschien ben ik wat vergeten te zeggen
Kan ook!

xxxx

Zo ging mijn eerste zoen ook, echt verschrikkelijk :’)
Maar ja, ik kan alleen maar zeggen, hoe vaker je het doet, hoe beter het wordt, dus volgende keer gewoon weer doen!
En niet te druk maken, je vriendje zal het echt niet om die zoen uitmaken als hij je leul vindt :wink:

haha mijn eerste zoen mislukte ook finaal, de keer daarna was hij net een wasmachine, suuupersnel… maar later hebben we echt een keer de tijd ervoor genomen en het werd supergoed. Moraal van het verhaal; oefening baart kunst en je moet absoluut niet op internet kijken of nadenken over allemaal regeltjes! Brengt alleen maar in verwarring :slightly_smiling_face:

De eerste keer zoenen is nooit perfect, ieder geval niet zoals je het had voorgesteld. Gewoon blijven proberen, hij is alleen maar blij dat 'ie je heeft kunnen zoenen, toch?

dat deed ik ook allemaal maar tog ging het mis:(
en vond het ook vies
maar heel erg bedankt!

bedankt mensen voel me al een stuk beter

je moet er niet teveel bij nadenken,
dan gaat het vanzelf.

Ach is toch helemaal niet erg. Niemand kan voor het eerst zoenen als je beste. Maak je niet druk, oefening baart kunst :wink:

Je hoeft toch ook niet meteen met je tong aan de gang. Eerst happen, dus met je lippen zoenen is ook een goed begin. Zo ben ik in ieder geval eens ooit begonnen.

-

iedereen heeft in het begin er moeite er mee maar het gaat eenmaal van zelf

Geeen Dankk !! Ik vond het echt spannend me 1e keer zoenen