Zoenen

Vinden jullie dat als je geen vriendje hebt je mag zoenen met wie je wil??
en als je een vriendje hebt en je zoent met een ander vinden julliie dat dan vreemd gaan??
Dat wil ik eigelijk wel ffiies weten, omdat ik er verschillende dingen over hoor.
X maX;)

Als je geen vriendje hebt vind ik wel dat je mag zoenen met wie je wil. Maar als je al een vriendje hebt vind ik niet dat je met een ander moet zoenen, dat is eigenlijk een soort van vreemd gaan. XX

Ik vind dat als je single bent je mag zoenen met andere singles. En als je een vriendje hebt alleen maar mag zoenen met je vriend.

Als je een vriendje hebt en je zoent met een ander vind ik dat vreemdgaan. En wat TessD al zegt: als je geen vriendje hebt, mag je zoenen met jongens die single zijn. Anders vind ik het wel een beetje bitchie… Maar dat is mijn mening.

Ik vind het allemaal vrij logisch, ingelijks met de mening van de andere 3 xD En ik vind zoenen met n andere jongen als je verkering hebt sowieso vreemdgaan, niet een soort van, maar gewoon xD

Als je er geen hebt vind ik dat je mag zoenen met wie je wilt, als je wel een vriendje hebt en dan met iemand zoent vind ik dat wel vreemdgaan…

als je een vriendje hebt vind ik dat je vreemdgaat als je met een ander zoent… maar daar meot je het met je virnedje over hebben :slightly_smiling_face: xxx

je mag zoenen met wie je wil zolang je geen vriendje hebt maar om nou meteen de slet uit te gaan hangen is geen goed id. en zoenen met iemand als je een vriendje hebt is gewoon keihard vreemdgaan

Ik vind zoenen met een ander als je een vriendje hebt ábsoluut vreemdgaan.

En als je vrijgezel bent, mag je natuurlijk zoenen wie je wilt, maar je moet niet overdrijven en een ‘slet’ worden…

als je een vriendje hebt vind ik dat je niet met andere mag zoenen. dus dat noem ik vreemdgaan.
als je geen vriendje hebt kan je doen en laten wat je wilt he.

Als je single bent (zoals ik…) mag je zoenen met andere maar die moeten ook single zijn!!!
en als je bezet bent moet je het echt uit je hoofd laten om met iemand anders te gaan zoenen!!!

^^

als je GEEN vriend heb vinnik wel dat je mag kussen met wie je wilt… maare met maten niet dat iedereen denkt vn hmm wat voor slet is dat…
en als je WEL een vriend heb en je zoent met een ander vindik dat wel vreemdgaan ja!

Ik zie mezelf nog niet zo snel met iemand zoenen waarbij ik geen gevoelens heb. Zoenen vind ik dan ook vreemdgaan.

ik vind zoenen niet echt vreemdgaan eigenlijk…

Met een ander zoenen dan je vriendje vind ik zeker vreemdgaan! en idd als je geen vriendje hebt mag je zoenen met wie je wil. Maar niet 6 mensen op 1 avond want dan vind ik je een slet.

niet zoenen met een ander als je een vriendje hebt.

maar ik vind dat je wel kan zoenen als het je vriendje niet is.

als je een vriendje heb, vind ik niet dat je met een ander kan zoenen. & als je geen vriendje mag je wel zoenen maar niet 10 op een avond zegmaar :stuck_out_tongue: in de cosmo stond een x ; ‘met meerdere mensen zoenen maakt jou nog geen slet, maar een vrouw met ervaring’. die vond ik wel grappig :stuck_out_tongue:

x

Ik vind van wel, maar het moet niet té erg worden hoor zoals met een vriendje van iemand anders zoenen! En ik vind dat als je een vriendje hebt je niet met een ander mag zoenen het lijkt mij dat je aan je vriendje genoeg hebt dus ja dat vind ik wel vreemdgaan.

als je zoent met andere terwijl je al vriendje hebt dan moet je nie zeuren als je vriendje dat ook doet :sunglasses: