zoenen

—d

Oefen op de spiegel

Apart :stuck_out_tongue: maar ik zou gewoon je gevoel volgen, zoenen is geloof ik niet echt te leren, ja miss op je hand, maar met een persoon is dat toch anders. zoiezo vind hij jou wss heel erg leuk, dus dan is de zoen fijn omdat het met jou is.
Er is vast ook wel meer info op gs dus gebruik de zoekfunctie :wink:

of je hand! hahaha

Zoenen doe je met gevoel zolang je maar niet kwijlt. Ieder jongen/meisje zoent anders.

idd.
en het komt vanzelf en je moet niet gaan nadenken
denk gewoon aan sinterklaas dan komt het helemaal goed :santa:

x

dat was dus ook ‘de grap’ oke slaat nergens op maarja,

weetje wat me trouwens opvalt =o
dat er deze week/maand al iets van 3 topics zijn met de naam zoenen… en al die topics samengevat gaat het erover hoe het moet ofsoiets…

Schat, als het zover is gaat het vanzelf. Dan kijk je hem aan, geef je hem een knuffel en BAM, je staat hem te zoenen. Niks engs aan, wel spannend, maar heel natuurlijk. Oefenen maakt het volgens mij alleen maar erger :’)

je kan oefenen op je hond, je kleine zusje…

oké, nu even serieus :’)
ik had toen ook géén idee wat ik moest doen, maar het gaat idd gewoon vanzelf, gewoon niet nadenken en wat doen. en rustig, niet als een lekkende-op-hol-geslagen-wasmachine.

succes :stuck_out_tongue:

Veel kusjes en weinig tong. :stuck_out_tongue:
Maar je moet toch maar gewoon kijken hoe het loopt.

hoezo zegt iedereen altijd het gaat vanzelf ):
mijn eerste zoen was een hel!
hierna durf ik nooit meer
ik heb gewoon nog maar 1x gezoend en dat is zwaar lang geleden…

Minder lang geleden, but I couldn’t agree more.

Zoenen moet je oefenen op personen.
Het spijt me dat ik het je moet zeggen, maar de eerste (paar) keer zoenen zijn de meeste mensen nou niet echt fantastisch. Dat komt vanzelf hoe vaker je oefent :wink:

(Is de slet uithangen toch nog ergens goed voor :grinning_face_with_smiling_eyes: )