Zoenen

Hey! Ik heb sinds een maand een vriend maar ik vind hem niet echt lekker zoenen :s. Vind dit erg jammer want ben echt gek op hem. Hij zoent altijd nogal hard en het is net alsof ie niet weet waar ie mee bezig is… Hoe kan ik hier iets aan doen? Zou ik er iets over zeggen (liever niet)? Of gwn tijdens het zoenen zelf iets proberen? Tips graag :slightly_smiling_face:!
Bedankt!

Misschien zou je tegen hem kunnen zeggen… nee wacht! Zoekfunctie joh!

Hij gaat vanzelf met je tempo mee op ten duur lijkt me.
Anders zeg je eens heel lief en nonchalant dat hij rustig aan moet doen ;3

[nohtml][b][message=4056480,noline]E_kid schreef op 29 August 2009 @ 21:53[/message]:[/b] Hij gaat vanzelf met je tempo mee op ten duur lijkt me. Anders zeg je eens heel lief en nonchalant dat hij rustig aan moet doen ;3[/nohtml]

Je kan ook zoiets zeggen van. ‘Hé doe eens even rustig je hoeft de sneltrein niet te halen.’ Met een lachje. Dat snapt hij denk ik wel. (: én ik vind het niet onaardig klinken meer gewoon lief.

leeer het hem. ^.^

zeg tegen hem van kom we gaan allemaal verschillende zoendingen (ofhoejehetookwiltzeggen) proberen en dan bedoel ik ermee bijv. eerst heel rustig dan snel dan op zijn kop dan weer zo en blablabla zulk soort dingen
misschien werkt dat?

Steeds als hij snel of hard doet je terug trekken of heel langzaam en zacht doen.
En als ie het goed doet zeggen; Ja dat vind ik lekker.
Dan snapt ie het lijkt me wel?

met hem over praten en zeggen wat beter kan

Ik zou gewoon een beetje de leiding nemen, dus het zelf rustiger aan doen en zachter, dan paktie dat vast en zeker vanzelf over. en anders gewoon een beetje nonchalant zeggen van hee joh niet zo snel ofzoo. mijn vriend zoende eerst ook niet supergeweldig, maar toen ben ik gewoon langzamer gegaan en nu is het echt heerlijk. dus t is iig te proberen