Zoenen

Hi allemaal,
Ik had een vraagje, ik ben 15 en ik heb sinds kort een slotjes beugel onder, en achter mijn voortanden bij mijn boven kaak zijn blokjes geplaatst van iets minder dan een cm zodat ik niet mijn tanden op elkaar kan zetten. Maar er zitten dus blokjes achter mijn voortanden op mijn bovenkaak, en ik dacht dus voel je dat met het zoenen want het is namelijk best raar want het voelt alsof ik achter mijn voortanden nog 2 tanden heb die zegmaar naar achter groeien… Dus mijn vraag was heeft iemand hier ervaring mee, of denk je dat je het voelt?
Groetjes

Denk dat dat er heel erg aan ligt hoe je zoent. Ikzelf vind tongzoenen bijvoorbeeld helemaal niks en mijn vriend ook niet. Wij doen dat dus ook niet. Of je het met tongzoenen voelt zou je echt moeten vragen aan degene met wie je zoent denk ik… XD Maar het maakt toch niet zo veel uit? Als je een piercing hebt voel je t ook…

Denk dat je er niet veel van voelt ik heb zelf een vriendje met slotjes onder en boven maar tijdens het zoenen voel ik er niks van

ik heb precies hetzelfde, heb je er al ervaring mee? ik ben bang dat die soort ijzeren tandjes bij hem pijn gaan doen ;/ ik heb hem gisteren ook moeten afwijzen, puur omdat ik het niet durfde! als je al ervaring hier mee hebt, plss reageer xxx