Zoenen

Hee,
Ik zit met nogal een probleempje.

Ik heb tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik al eerder heb gezoend maar dit is helemaal niet waar. En toen heb ik hun ook allemaal tips enzo gegeven over zoenen maar ik heb eigenlijk laatst pas voor het eerst gezoend. Maar ik wil gewoon met ze kunnen praten over die eerste kus enzo maar dat kan niet omdat hun denken dat ik al vaker heb gezoend. Maar ik ben bang dat als ik ze de waarheid vertel ze heel boos worden en ik ze kwijtraak. Dit wil ik niet :frowning_face:

Wat moet ik nu doen? Moet ik het ze vertellen of het gewoon zo laten?

x

Gewoon zo laten.

Waarom zou je daar in godsnaam over liegen? Ik zou het gewoon tegen je vriendinnen zeggen want als ze er laten achterkomen heb je nog een veel groter probleem. Ik vind het trouwens best slecht dat je hierover liegt. aandacht te kort ofzo?

Ik weet het ook niet echt. Complicated Love

Aan die leugen kan je nu niks meer veranderen. Wel kan je zeggen dat je toen hebt gelogen en gezegd dat je laatst voor het eerst hebt gezoend.

Vertel het gewoon

Als ze je voor zoiets laten vallen dan zijn het wat mij betreft geen goede vriendinnen. De leugen kun je inderdaad niet meer terugdraaien, maar je kunt wel vertellen waarom je toen hebt gelogen. Ik neem aan dat dat al een tijdje geleden hebt gezegd, en dat je nu wel beter weet. Zeg het ze gewoon!

Ik zou het zo laten. Zo belangrijk is het niet. Mensen zeggen altijd dat je de waarheid moet vertellen maar daar ben ik het niet mee eens. Wat niet weet wat niet deert.

Als je ze hebt voorgelogen omdat je bang was omdat ze dachten dat je bang bent zal ik het vertellen, raak je ze kwijt weet je dat het geen echte vriendinnen zijn

Opzich raar dat je dit liegt

dit^
als je er een reden voor had weet ik bijna Cker dat ze het niet erg vinden. tja of gwn niets zeggen: t is jouwn keuze maar was niet zo slim om te liegen

Ik zou het zo laten. Je kan natuurlijk altijd over die zoen vertellen eh? Zeggen dat die veel specialer was dan je andere zoeken ofzo en dan over je ervaring praten? :’)