Zoenen

Heeey,

Ik en mijn vriendje hebben vandaag precies 6 weken maar we hebben nog nooit gezoend. Is dit vreemd? We zijn beidde 14. Ik ben zelf al ontgroend(grootste fout ooit :dry:) en hij nog niet. Iedereen zegt dat we moeten zoenen maar ik weet het niet. En moet ik wachten tot hij mijn zoent of moet ik hem zoenen? Help asljeblieft:(

Nee dat is niet vreemd. Niet luisteren naar anderen.

Dat is niet raar, hoor! Gewoon doen op jullie eigen manier. Je niet laten pushen door anderen. Jullie zoenen wel als jullie dat beide willen. Je kan het er wel met hem over hebben en kijken hoe hij er over denkt.

Doe waar je je goed bij voelt! Als je wil zoenen moet je het doen, als je het niet wil moet je het niet doen. Het is niet raar vind ik (zeker niet op jouw leeftijd)

Wel een tip: misschien wil je het wel erg graag maar durf je het niet zo goed omdat je een beetje verlegen bent (en hij ook aangezien hij het nog nooit heeft gedaan!). Doet het gewoon, niks engs aan :slightly_smiling_face: En als je niet wilt hoeft het dus ook niet :wink:

Gewoon pas doen als t goed voelt. en niet wanneer andere het tegen je gaan zeggen.

Niets moet, alles mag (of toch bijna alles)
Je hoeft niets te doen dat nog niet goed voelt, puur omdat andere mensen zeggen dat het raar zou zijn. Het is helemaal niet raar. Iedereen heeft zijn eigen tempo in dit soort dingen :slightly_smiling_face:

Wauw, bedankt! Het is vooral, dat ik opzich wel wil maar niet weet of hij het ook wil… :flushed:

Laat de rest lekker zeuren en pas doen als jullie dat allebei willen. Ik vind het juist goed dat je het snel zo snel doet hoor!