Zoenen...

Hee…
Ik heb een vraagje.
Want ik ga met een jongen binnenkort afspreken en we kennen elkaar al best lang.
Alleen hij wil gaan zoenen met me als we gaan afspreken. Ik wil dat ook wel. Alleen ik ben bang dat ik iets fout doe ofso. En waar moet je hem dan vastpakken als ik hij me zoent. Ik zit hier echt heel erg mee. En ben bang dat ik fout doe en ik krijg er stress van. Dus alsjeblieft kan ik wat tips krijgen…(van meiden pleas)
Groetjes elisa :cold_sweat:

Gaat allemaal vanzelf

Dat gaat echt allemaal vanzelf, forceer het vooral niet door het er van te voren over te hebben. Laat het gewoon gebeuren op het moment zo kan je je ook niet druk maken van te voren. En vooral, geniet van het moment :wink:

Nou eerst en vooral is het belangrijk om te weten dat er geen regels zijn. Iedereen zoent anders. En als je nu al weet dat hij je wil gaan zoenen, laat je dan gewoon leiden door hem, laat hem het initiatief nemen en je zal wel zien waar het eindigt! Als je het zelf ook wil, natuurlijk!

Hij kan bijvoorbeeld zachtjes zijn lippen op de jouwe drukken en dan kan je je mond een beetje openen en kleine spelletjes spelen met zijn tong, proberen zijn tong aan te raken met de jouwe, kleine rondjes draaien enzovoort. Jullie kunnen elkaar veel kleine kusjes geven of een hele lange, maakt allemaal niet uit. Als je maar niet meteen je tong tot achter in zijn keel duwt is alles in orde!

Maak je maar geen zorgen, zoals de anderen al schreven gaat het vanzelf. En zeker als hij het initiatief neemt, je kan rustig afwachten wat hij gaat doen :slightly_smiling_face:

Geniet ervan, zoenen is leeeeeeuk!!!

Overigens heb ik nog nooit een date gehad waar de jongen op voorhand aankondigde dat hij me ging zoenen :slightly_smiling_face:

Ik moest een beetje lachen om het (van meiden please) wantja GIRLscene enzo.

En geen zorgen. Het gaat allemaal vanzelf inderdaad.

njaa soms reageren er van die jongens op myn nja hoe noem je dat geen idee maar soms reageren er gewoon jongens …xD best irri

Je zou eens moeten weten hoeveel jongens hier meelezen! Ik had ooit eens een topic waarop 75% van de notes die ik kreeg jongens waren.

Ik snap dat je hier niks aan hebt, maar ik vraag me altijd af als ik zulk soort topic lees waarom er al besproken wordt wanneer er gezoend gaat worden? Zoiets moet toch vanzelf gebeuren.
Het is ook zo dat je je er nu dus al druk om maakt terwijl al hadden jullie niks besproken het waarschijnlijk allemaal vanzelf was gebeurt zonder dat je je er zorgen om hoeft te maken.

Ik sluit me aan bij wat er al gezegd is: Het gebeurd vanzelf & geniet er vooral van! Komt helemaal goed. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het zoenen vanzelf gaat, je hebt hier misschien niks aan, maarrr hou dit gewoon in je hoofd.
Mijn vriend en ik knuffelen elkaar altijd en dan houden we elkaar nog op die manier vast en dan gebeurt het.
Ik snap heel goed dat je het superspannend vind enz, maar niet teveel stressen want het komt goeed!
Veel succes :wink: xx

Ik had pre cies hetzelfde, maar echt het gaat vanzelf! Niet te hard nadenken (:

Het zoenen gaat gewoon vanzelf, daar hoef je echt niet bij na te denken! Je handen kun je eigenlijk overal wel laten, hangt er ook vanaf of je staat, zit etc. Niet te druk over maken, laat het gewoon over je heen komen :slightly_smiling_face:

Weet ik dondersgoed hoor. Ik weet van een vriend van me dat hij ook wel eens op GS mee leest. Het is en blijft internet, maar het was gewoon zo schattig. Volgens mij zitten er hier ook genoeg jongens hoor.

al die dingen wat je op internet leest of in tijdschriften, niks van aantrekken. zoenen gaat eenmaal vanzelf. niet bij nadenken gewoon doen! :slightly_smiling_face:

gaat allemaal vanzelf
je kan niks fout doen

:grinning: jullie zyn awesome!!! zonder dit zou ik de wereld niet overleve

Geef hem een kusje op zijn lippen, daarna duw je je tong tussen zijn lippen door en ga je rondjes draaien om zijn tong. De zijkant strelen van zijn tong. Speel met elkaars tong. And then the magic happens

het gaat allemaal vanzelf. ik vind het altijd heel leuk om met mijn hand in zijn nek te gaan en dan door zijn haren heen te woelen

enjoyy

Je vergeet het gedeelte waar ze heel hard rondjes moet gaan draaien.

Gaat vanzelf.
En leg je hand in zn nek ofzo