zoenen

Hallo iedereen,

ik heb al bijna twee jaar een vriendje, we vinden elkaar allebei leuk, maar volgende week gaan we pas voor de derde keer iets samen doen. klinkt raar, maar we weten nooit wat we gaan doen.
We zijn allebei verlegen. Maar we willen toch graag zoenen, in de meivakantie gaan we samen zwemmen.
maar hoe moet ik dat aanpakken? wanneer kan ik hem zoenen, en moet ik klein beginnen (dus gewoon een kusje) of meteen wat groter? En hoe ga je van een gewone zoen naar een tongzoen?
Ik heb echt geen idee wat ik moet doen.

Heeft iemand misschien tips voor mij?:face_with_raised_eyebrow:

alvast bedankt

Als je hem ziet, geef je hem meteen een kus op de mond?
Je zou tijdens het zwemmen in het bubbelbad (mits deze er is) kunnen gaan en zijn hoofd voorzichtig pakken en hem dan een zoen geven.
Eerst gewoon en wellicht gaat het daarna vanzelf.

Meen je dit serieus. Al twee jaar verkering, pas twee keer iets samen gedaan en nog nooit gezoend? ehhh ok

Dacht ik ook ja. Maarja, de ene begint wat later aan zoenen dan de ander.

Hoe oud ben je?

Maar ehm, zoenen gaat gewoon vanzelf. Je kunt hem gewoon een paar kusjes geven en dan hem zoenen.

ja ik weet dat het laat is, heb het de vorige keer in de bios ook geprobeerd maar dat mislukte, ik ben nu 14, dus het mag wel een keer gebeuren, weet alleen niet hoe het moet

Dat gaat allemaal vanzelf :slight_smile:

maar je weet toch niet of hij ook wil op dat moment

Vind het als je 14 bent echt niet raar dat er in een relatie van twee jaar het er nog niet gekomen is hoor! Als je beide verlegen bent. Geeft niks. Het gebeurd vanzelf! Leg je hoofd op zijn schouder of geef hem een kusje op zijn wang of iets. Als hij niet wil dan zal hij er niet op in gaan. Denk eerder dat hij niet durft dan dat hij niet wil!

2 jaar relatie en nog nooit gezoend… beetje apart.
Je kan hem hints geven bijvoorbeeld hem een intieme knuffel geven of naar zijn lippen staren of kusjes in zijn nek?

aan sommige mensen heb je wat maar aan andere niet. bedankt goede mensen:)

Haha goede mensen.

Ah oke, als je 14 dan snap ik dat het er nog niet van is gekomen.

Misschien kun je het er met hem over hebben? Misschien beetje raar, maar dan weet je in ieder geval zeker dat hij het ook wilt. Ik denk ook dat het meer is dat hij misschien ook niet durft dan dat hij niet wilt.

Gewoon langzaam kusjes geven en dan merk je vanzelf of hij er op in gaat of niet.

hij vroeg er ook naar of ik dat wou. maar als het er op aan komt durft ie volgens mij niet meer. maar gwn de eerste stap zetten en en hopen dat hij er op reageert. :slightly_smiling_face:

Maar hoe ziet jullie relatie er dan uit als je in twee jaar tijd twee keer hebt afgesproken? Wat doen jullie dan wel samen? Ik bedoel als je een relatie hebt dan doe je toch juist dingen met z’n tweeën. Sorry ik snap het niet.

Ik ook niet. Praten jullie wel met elkaar?
Het zoenen komt van eigens :slightly_smiling_face:

Denken mensen dat ze op haar 12e al gaat zoenen ofzo? :")