zoenen

heeeii
ik heb nu 2 weken met iemand…
hij is half doof maar dat maakt mij niks uit…
mijn beste vriendin (zelfde naam, zelfde geboorte datum, beste vriendinnen) vind hem ook leuk
maar we spreken wel eens met zijn 3en af (beste vriendin, vriendje en ik)
en als het zoals gister koud is maakt hij me warm door te knuffelen en dan staat zei te kijken van: was ik dat maar en laatst toen die me een kusje op me wang gaf rende ze weg…
ik ben bang dat als we veder gaan dan een ‘simpel’ kusje op de wang gaan dat ze me vriendin niet meer wilt zijn…
maar ik wil veder dan een ‘simpel’ kusje op de wang omdat ik echt van hem hou ik ben al 1 maand op hem

plzz helpp!

Ze is toch niet altijd bij jullie? Je kan hem toch ook gewoon zoenen zonder dat ze erbij is?

Hoe oud ben je trouwens?

Jullie zijn beste vriendinnen. Praat het uit, zou ik zeggen. Ik zou in ieder geval altijd voor mijn vriendinnen kiezen, al helemaal als ze mijn beste vriendin is.

Waarom zet je erbij dat hij half doof is

wauw ‘Ik ben al een maand op hem’ … Wat lang zeg! Ik zou meteen je tong achterin z’n keel borren.

hahaha exactly my thought

Apart dat je van hem houdt?
Anyway, praat met je vriendin erover en vertel wat je dwars zit

Hij is half doof dus je vriendin vind het vast niet erg… :hammer:

wat heb ik hier aan?

Ik dacht dat er nog heel emotioneel verhaal zou komen na de mededeling: ‘Hij is half doof…’ Nou, niet dus.

Ik zou het er met je vriendin over hebben, aangezien zij hem ook leuk vindt. Het is namelijk niet leuk om iets met hem te beginnen als je wéét dat zij hem ook wel ziet zitten.

Er is genoeg hulp gegeven hoor?

hoe oud ben je uberhaupt

Serieus? :confounded:

jouw bil is een krokodil
Oké dat moest in een msn gesprek, heb bijgod geen idee waarom ik het hier plaatste :’)

Hap hap met je krokobil…

Ik schaam me nu hahaha

oke… na een maand al van iemand houden, dat kan niet :’)
iedergeval, dat vind ik, maar ja, wie ben ik? :flushed:
Ten eerste, ALTIJD voor je beste vriendin kiezen.
Ten tweede, ik vind dit een beetje een vaag verhaal :’)

HAHA, kim, ik lag dubbel hier om je: jouw bil is een krokodil AHHAHHA.

omfg ik las eerst : hij is half dood maar dat mij niks uit :’)
anyway, gewoon afspreken zonder haar.

Ik dacht serieus al: waarom wordt ik genegeerd op msn…?
Tsja, toen stond het bericht hier :’)