Zoenen - vreemdgaan?

Is zoenen voor jullie vreemdgaan??
met andere woorden, zou je het uitmaken als je lover met een ander zoent?
Ook als hij bijv. hartstikke zat is en er de volgende dag niks meer van weet or whatever?
Ws ik gewoon benieuwd naar. xD

Ja.

Drank vind ik zo’n lame excuus. Drink dan niet zoveel als weet dat je losbandig gaat doen =__=

Dus ja: ik vind het vreemdgaan.

Ik vind het vreemdgaan. Zat zijn vind ik geen excuus. Maar dat betekent niet dat ik het meteen zou uitmaken.

JA! Maar om het gelijk uit te maken, is weer een andere vraag, daar zal ik dan ove na moeten denken…

Ja, ik vind het zeker vreemdgaan. Ik weet alleen niet of ik het dan meteen uit zou maken, net zoals hierboven gezegt wordt.

Ja, dat is vreemdgaan. Maar ik dacht altijd dat ik het dan meteen uit zou maken als iemand vreemd zou gaan bij mij, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik vind het vreemdgaan, maar zou het al rapper kunnen vergeven dan seks.

Ik denk dat als je het niet uit zou maken, wel enorm je vertrouwen kwijt raakt…
Iemand ervaring? Ik gelukkgi niet,

Als je zoent met iemand, terwil je lam bent.
Wat betekend dan de uitspraak, dronken spreken de waarheid.
Zouden ze dat dan ook doen ?
Ik zou me relatie niet uit maken, maar wel een break geven.

Take it ore leave it!
De gene die het gedaan hebt, moet dan ook maar de knoop door hakken.

Maar als je vertrouwen kwijt bent, dan moet je het lekker laten lopen.
Gooi het dan maar over boord!

het is vreemdgaan maar ik zou niet meteen zeggen van; je hebt met iemand anders gezoend dus het is over.
er komt wel veel meer bij kijken…

Het hangt er echt wel vanaf vind ik of je het meteen zou moeten uitmaken. Als die het zelf verteld heeft, niet lang erna en er echt spijt van heeft, zou ik het hem nog vergeven. Maar als je erachter komt via via of pas na lange tijd, en die er dan heel luchtig over doet vind ik dat die het niet waard is om het te vergeven.

Ik heb het zelf meegemaakt, ik heb het uitgemaakt, hoe moeilijk het ook voor me was. Hij deed er zeer luchtig over en zei dat ik niet moest overdrijven omdat het ‘maar voor even was’. Dan vind ik het echt niet waard om het te vergeven.

Ja.

Ja.

Ja.

ja

Ja het is vreemdgaan, maar uitmaken zou ik niet doen als het al een lange relatie is.