zoenen tijdens uitgaan

Heeee
Ik zou wel eens willen weten wat jullie van zoenen vinden tijdens het uitgaan met jongens die je niet kent?
xx

Ligt er aan… Als je met 1 iemand zoent tijdens het uitgaan (en dan dat je niet zo zat bent dat je het je niet meer kan herinneren…) en niet elke keer ofzo alleen maar om te zoenen vind ik het wel normaal opzich maar
Mensen die elke keer met iemand anders zoenen vind ik sletterig.

Ik vind het wel okee. Als je gewoon lol met een jongen hebt, boeie. Maar als je nou met 5 jongens op 1 avond gaat zoenen dat vind ik het niet echt normaal.

precies

Als ik uitga gaat m’n vriend ook mee, en daar zoen ik dan mee ja.
Heb met uitgaan eigenlijk nooit met een vreemde gezoend. Wel met iemand die ik al via-via kende ofzo.

Vind 't wel echt ordinair, en gewoon niet kunnen, als je met meer dan 1 jongen die je niet kent zoent.
Dan mag je je zelf met recht een Slet noemen.

ik vind het wel kunnen, als het er maar niet meer dan 1 worden.

haha boeie, ik denk dat je gewoon lol moet hebben! Natuurlijk moet je jezelf wel een beetje in de hand hebben, en niet zoenen omdat je dan weer iemand bij je lijstje kan zetten ofzoiets. Maar af en toe een jongen zoenen waar je een avond mee staat te dansen kan geen kwaad toch? Zolang je maar geen sletten reputatie krijgt!

Ik doe het zelf wel eens, maar niet met 10 verschillende jongens op een avond ofzo. [meer met 1]
Ik vind mezelf geen slet en het is ook nog niet zo vaak gebeurd ofzo.
Ik hou mezelf ook echt wel in de hand en doe het niet voor aandacht oid, heb juist liever dat niemand erachter komt, omdat ik geen slettenreputatie wil hebben.

Haha oke;)
Ik vind het ook wel kunnen…
Als je maar niet met meer dan 1 op een avond doet…
Maar ik heb liever ook niet dat er iemand achter komt dansen, want dan weet ik gewoon van mezelf dat ik er in mee ga, en dan uiteindelijk met diegene zoen maarja
xx

dat heb ik dus ook altijd.
maar ik vind het ook oke zolang je niet met meer op één avond doet en/of elke week. je moet ook aan je reputatie denken :wink:

Ik vind het genaaid om een meisje ‘slet’ te noemen terwijl het om twee personen gaat! Die jongen zoent toch net zo goed met een vreemde? Maar nee, dat is dan weer geen ‘slet’. Ik doe het niet meer. Weleens gedaan maar kreeg toen dat de jongens het te serieus namen. :’)

haha niks op tegen(A) doe het veel ste veel :stuck_out_tongue:

-

Eentje? Oke, maar meer? Nee.

meer dan tien? dit is niet serieus toch?

trouwens ot: ik vind dat je tijdens uitgaan best kunt zoenen, als je het maar een beetje netjes houd en er niet meer dan 1 (misschien 2) pakt.

precies !

mn vriendin kreeg vrijdag bij het uitgaan haar eerste zoen .
Zij kende die boy niet en ze weet zn naam niet eens, niets en hij van haar ook niet . Dat zou ik dus noooit doen, zij voelt zich nu ook heel kut .

Nou eignelijk was het wel een beetje sirieus :z.
Niet elke week 10 ofsow. maar als je een keer uit gaat en toevallig een keer met 10 jongens zoent kan gebeuren toch. Ik heb dat nog nooit gedaan. Maar ik vind het opzich wel kunnen, als je het maar niet te vaak doet.

Ja dat is niet zo leuk. Maar als je wel vaker hebt gezoend kan het toch?