zoenen tijdens het uitgaan

hallo!

een tijdje geleden was ik met een vriendin uit in mijn eigen stad. Het was heel gezellig en er waren veel mensen van school en sporten. Na een tijdje kwam er een jongen van school die ik niet zo goed ken ( ik ken zijn naam, ik weet ik welk jaar hij zit en op welk niveau, en zijn leeftijd) achter mij staan en we begonnen te dansen. Na een tijdje draaide ik me om en we hebben meerdere keren gezoend. Hij heeft mij die nacht nog toegevoegd op facebook maar geen berichtje verstuurd ofzo. ik weet nu niet zo goed wat ik er mee aan moet. op school doen we alsof we elkaar niet zien. laatst liep ik naar mijn lokaal en hij kwam ons tegemoet lopen. ik dacht, scheit ik loop gewoon door en glimlach gewoon naar hem. maar hij draaide zich om liep richting mijn lokaal, bedacht zich en liep een andere gang in die doodloopt waar normaal een trappenhuis is maar die wegens de examens toen gesloten was. later bleek dat hij les had in het gangetje waar ik liep. (niet dat ik hem stalk maar hij kwam zijn lokaal uit toen ik daar liep omdat de les was afgelopen).
vorige week kwam een jongen uit zijn team tijdens het uitgaan naar mij toe en zei steeds iets tegen mij over die jongen.
1e keer daan (zo noem ik hem even) komt ook zo
2e keer heb je daan al gespot
3e keer heb je al met daan gepraat
en iedere keer reageerde ik gewoon met hem een dodelijke blik geven en daarna het maar weg lachen.
toen ik naar huis fietste, fietste ik samen met die jongen die dat steeds zij en nog een vriendin. mijn vriendin moest er eerder in en dus fietste we nog een stuk met z’n 2e.
hij begon weer over daan, hij zei steeds als ik jou zie moet ik aan daan denken en andersom. heb je eigenlijk contact met hem? ik zei nee hoezo? toen zei hij nou gewoon t is toch een leuke jongen? en toen moesten we alletwee een andere kant op. ik heb dit aan mijn vriendinnen verteld die vonden het nogal raar.
daan is knap en hij ziet er verder ook leuk uit maar ik ken hem amper.
wat moet ik hier nou mee?
ik wil hem wel een berichtje sturen via facebook maar weet niet zo goed met wat erin. niet gelijk met de vraag of hij iets wil drinken ofzo. heeft iemand een idee?

ps lang verhaal en misschien soms wat onduidelijk maar ik hoop dat jullie het snappen en vraag anders maar gewoon :slightly_smiling_face:

Lijkt er volgensmij op dat hij wel geintresseerd is in je haha. Gewoon eens hoi tegen hem zeggen als je hem tegenkomt, en op facebook eens een simpel gesprekje beginnen. (:

Een simpele hoi does the trick. Hij heeft je toegevoegd, nu is het jouw beurt om iets te doen. Kan face 2 face of fb.

het probleem is dat hij nu toetsweek heeft, ik volgende week en daarna zijn we zo goed als vrij, ik zie hem vast nog wel met uitgaan maar op school wordt dus pas volgend school jaar.

^stalk m op facebook :grinning_face_with_smiling_eyes:
als die een x gaat zwemmen, ga dan ook.
oke, dit klinkt aardig stalkerig…

ik ga m niet stalken… haha

‘hee! hoe gaat het met je? ik vond het eigenlijk wel heel gezellig met je vorige week/weet ik veel wanneer, ga je er nog eens een keer uit? :grinning: liefs!’

weet ik veel, stuur hem gewoon zoiets op facebook :’) zodat je hem iig nog een keer ziet met uitgaan, ga je dan weer met hem praten en dan kan je daarna wel over afspreken beginnen als je wilt (:

Niet zoveel druk opleggen :slightly_smiling_face: Gewoon contact met em zoeken! Hij begon met jou te dansen, voegt je toe op facebook… dan vindt ie je vast leuk :slightly_smiling_face:

Je hebt met hem gezoend, hij vindt jou (waarschijnlijk) leuk en jij hem. Je kan hem een berichtje op facebook sturen met: ‘He, ga je dit weekend nog uit? X’

Plaats gewoon een berichtje op Facebook met ‘hoi! Hoe gaat het?’ Of iets in die richting.

Ik zal idd beginnen met groeten als je hem ziet, of een bericht sturen op facebook. Ik vind face to face prettiger, het lijkt meer ‘real’. Tenzij je een best verlegen meisje bent, is een facebook bericht (Prive?) het beste optie.
Leer hem beter kennen als je wilt!

Disagree… In mijn omgeving (Bali), is het toch iets anders, vast omdat de meeste teenagers die uitgaan zijn Amerikanen, dus hebben ze een verschillende perspectief dan Nederlanders.
Ik weet van de keren dat ik uit ben gegaan is (en verhalen van vriendinnen), dat sommige jongens voegen meisjes toe, om te laten zien dat ze dat persoon gewoon hebben leren kennen, zonder betekenis van leuk vinden.
Nou zeg ik niet dat ze allemaal het zelfde zijn, maar pas op met denken dat als een jongen jou toevoegt op facebook na een nachtje uitgaan, niet meteen betekent dat daar gevoelens aanwezig zijn.
Maar ik denk dat deze jongen een kans ziet om haar beter leren kennen, en stuurt zijn vriend af als een ‘detective’

Ehm… wij leven in Nederland/Belgie. En die jongen toevallig ook. Dus het lijkt me logisch dat hij niet reageert als een amerikaan. En uit het verhaal blijkt toch wel een beetje (boel) dat hij haar wel ziet zitten, niet? Alleen is hij te verlegen om wat te zeggen. Beetje vreemd deze reactie, als je het mij vraagt.

Maar goed @TS, als je hem op het eerste gezicht ook wel leuk vind, kan je toch een FB berichtje sturen (als je hem niet meer ziet)? Zoiets van. Hoi! Hoe is het? Hoe gaat je toetsweek? Ga je het denk je halen dit jaar? :slightly_smiling_face:

hij komt misschien naar mijn verjaardag zaterdag. ik vier een feest en een vriendin vroeg of ze haar vriendje mee mocht nemen en omdat haar vriendje anders niet zo veel mensen kende of hij dan ook weer iemand mee mocht nemen. Daan is een vriend van het vriendje van mijn vriendin (wauw moeilijke zin!) wat nu?

dat is toch mooi, dan kun je meer contact krijgen met hem, ik zou naast hem gaan zitten en praten, misschien omdat dit weer een feest is komt hij wat losser.
Succes!

Komt goed uit, kan je er meteen achter komen hoe het nu zit!

hij kon niet hij had team uitje maar heb hem daarna met uitgaan wel gezien. ik moest heel vroeg al weg, wegens toetsweek moest ik al om 2 uur thuis ,maar hij stond wel steeds naast me met de mensen met wie hij aan het dansen was en stootte me steeds aan :slightly_smiling_face:

hmm jaa maar met uitgaan gaat dat niet zo gemakkelijk en op school in een volle hal dan lijkt het net liplezen. met uitgaan ook trouwens

ik heb zijn nummer.
iemand een idee wat ik kan smsen?
het moet wel een beetje subtiel zijn…