Zoenen/seks met je ex

Hey,

Ik was eigenlijk wel eens nieuwsgierig wie dit al heeft meegemaakt… Dus dat je uit elkaar gaat, maar dat je op een volgend feestje/als jullie toevallig met twee alleen zijn/etc. terug een soort ‘vibe’ hebben.

Ik en mijn ex hebben dat héél erg, en dat kan soms wel voor wat verwarring zorgen, maar het blijft zo vertrouwd voelen, eigenlijk…

Hoe staan jullie hier tegenover?

Ik snap wat je bedoeld,…

En voordat je het weet zoen je weer met je ex en zit je hoofd vol verwarring ><

ik heb iets met een jongen gehad en dan ging het steeds aan uit aan uit omdat het niet goed ging, maar je dan toch nog iets voor elkaar voelt. nouja bij ons was het nogal ingewikkeldXD

Klopt was ook bij mij zo, het is nog steeds me vriend haha.

hahah nou ik had niet echt verkering met hem. maar het was de beste vriend van mijn ex. en steeds stopte we er weer mee omdat we dan weer in de war waren of het eigenlijk wel goed was wat we deden:’)

Heb ik wel vaker gehad.

ik heb het nu nog steeds haha het is zo slecht… en verwarrend, bij mij komt mijn gevoel weer helemaal terug

ja echt he @ hierboven, dan voel je je gelijk alsof jullie terug wat ‘hebben’

Ja maar stelde niets voor en was ook niet verwarrend. Het was ‘gewoon’ zoenen.
We weten allebei dat we niks meer met elkaar willen, dus.

De beste seks is met je ex :smirk: dat zei mn vorige buurjongen altijd xD
maar ik heb wel dat ik nog een paar keer met een ex heb gezoend. Omdat het zo vertrouwd voelde inderdaad… Maar uiteindelijk zorgde het voor allemaal ruzies en verwarring enzo, dus ik weet niet of ik het nu nog een keer zo snel zal doen… :stuck_out_tongue:

waarom zou je dat doen?
uhm het is toch niks voor niks uitgegaan?

Als je dat doet, vrààg je om verwarring.

eenmalig, dat is zoo verwarrend.

HAHAHA =p puberpraat is grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Herkenbaar xD Het voelt inderdaad heel vertrouwd ja. Alleen heb ik geen gevoelens meer voor hem maar gewoon dat vertrouwde gevoel, daar kwam het door.

Ervaring mee. Lijkt leuk als het tot meer leidt maar het zorgt voor heel veel verwarring en kan eigenlijk niet goed gaan. Het is niet voor niets uit gegaan. Ik zou dus afraden de ‘vibe’ te houden of te zoenen ofzo.
Ik was nog enigszins bevriend met m’n ex voor dat alles en daarna is het ontploft. Ik heb op een gegeven moment gezegd dat het klaar moet zijn met die ‘vibe’ en dat zoenen, het is niet voor niets uit en ik vond het verwarrend. Hij claimde me ermee. Hij vond dit erg pijnlijk omdat hij de indruk kreeg dat het weer goed ging en we weer bij elkaar gingen komen. Knallende ruzie dus en sindsdien heb ik 'em niet meer gesproken.

Mijn ex mag straight to hell.

Nooit van mijn leven dat ik hem nog zou zoenen.

Nooit gehad, het zou voor een hoop verwarring zorgen en daar kan ik echt niet tegen haha. :stuck_out_tongue:

heb ik wel gedaan.
Maar toen was het pas een week uit.
Zorgt indd voor verwaring. Heb hem nu een maand niet gezien door vakanties.
Ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan als we elkaar weer zien.

Been there, done that. Twice.

Eigenlijk is er niks beters dan dat… Als de gevoelens over zijn tenminste.