zoenen. open of opendicht?

nou ik zit dus met een probleem.
ik heb nou met twee verschillende jongens gezoend, met de eerste was het gewoon open, maar dat was niet echt geweldig en ik herinner er ook niet veel meer van, maar toen ik een maandje geleden met een andere jongen zoende, heb ik het gewoon gedaan op de manier die ik het fijnste vindt, en toen heeft ie daarna gezegd, dat ie het in het begin een beetje raar vondt, maar dat ie zich daarna maar had aangepast, ik heb daarna nog vaker met hem gezoend, gewoon mond open en dan weer dicht zegmaar, want dat is, vindt ik, het fijnst. maar nou elke keer als ik bijna iets met iemand heb, zit ik er steeds over na te denken of ik nou open moet zoenen of open dicht, want ik weet dat het vanzelf gaat, en dat je vanzelf wel voelt hoe het gaat enzo, maar als een jongen het nou elke keer ‘vreemd’ vindt aan het begin, is dat ook niet echt geweldig.

en ja ik weet dat t niet echt een probleem is ofzo, maar toch wil ik weten
dus wat vinden jullie nou fijner? zoenen met je mond open of open dicht. :’) haha.

wat open of dicht?
dat staat nergens?

haha even post veranderrrrenn.
maar, ik doe altijd maar wat de jongen doet haha, ikpas me gewoon aan aan hem.

x

ogen dicht

haha nee ik had het eigelijk over met je mond steeds open, of opendicht ! :’)
maar ogen open kan ook, kvindt alleen ogen dicht iets fijner haha. :grin:

*facepalm*

Volgens mij, doordat er endorfine vrijkomt, worden je pupillen groter waardoor je je ogen niet eens open kunt houden.(want grote pupillen vangen veel licht op)

Nee ze bedoelt zoals ze in films altijd zoenen, dat ze dan 2 seconden zoenen en dan hun mond weer dichtdoen, en dat dan steeds herhalen.
Denk ik?

hahaha maar zoenen met ogen open kan wel hoor! :stuck_out_tongue:

uhu ja dat :]

Aha.
Als ik zoen, doe ik gewoon wat goed voelt, dan let ik daar niet eens op.

ik snap wat je bedoelt,
je lippen gewoon niet bewegen zegmaar, of meer happen met je mond?:wink:
ik heb nu 2 x gezoend maar beide niet echt happen :roll_eyes:
xx

bij mij was het wel meer happen (A)

Ik weet niet wat ik doe, ik doe dan mond open, dan open/dicht haha het wisselt. Gewoon wat ik het fijnste vind.

pas me meestal aan, maar eigenlijk altijd opendicht, anders doet me kaak zeer ;p

.

Als ik te lang mijn mond open houd krijg ik vreselijke kaakpijn. Dus ik ben meer van de kusjes. :slightly_smiling_face:

opendicht… anders krijg ik ook hele erge kaakpijn, en vind 't veel lekkerder dan alleen maar die tong in me mond de hele tijd.

Ik snap het niet zo goed…
Met mond open, bedoelt ze dan met tong?

Haha nee ze bedoelt happend zoenen, of gewoon zoenen zegmaar :’)