zoenen of niet?

Ik heb dus een hele goede vriend die nu verkering heeft met een ander meisje, op feestjes en vaker heb ik het gevoel dat hij mij wil zoenen en dat geeft hij zelf ook toe. Ik heb vroeger wel eens 1 dag met hem gehad want hij heeft al heel veel vriendinnen
  • Gewoon helemaal nooit never niet doen.
  • Alleen doen als hij het uit maakt met zijn vriendin.
  • Ja tuurlijk, waarom zou ik het niet doen.
  • Ja en dan gewoon gelijk verkering vragen.
  • Ja maar dan wel op voorwaarde als hij het daarna uitmaakt met zijn vriendin.

0 stemmers

OMG ik weet het niet meer, ik ben trouwens 14.

Nou hij heeft momenteel een vriendin.
Dus denk is even heel erg goed na.

Hoe zou jij het vinden als je een vriendje had en iemand zou hem zomaar even zoenen?

En sowieso wil je nou echt verkering met eentje die al zoveel vriendinnen heeft?

Ik denk dat hij niet te vertrouwen is dus een relatie zou ik sowieso niet met hem beginnen als ik jou was. ( mocht je dit willen)

Sowieso NIET met hem zoenen als hij een vriendin heeft. Jij weet dat hij een vriendin heeft dus je bent dan zelf ook slecht bezig.

Dit echt wat denk je nou zelf

Gelukkig klinkt hij heel betrouwbaar.

Wait what… Serieus? Denk is even na.

Gewoon doen joh! Lekker relaties verpesten. En daarna zou ik verkering met die jongen nemen, klinkt als een leuke betrouwbare jongen.

xx veel succes

Ik denk dat ie t eerder al spelletje ziet, laat m maar gwn lekker met zn vriendin spelletjes spelen haha zoek een leuke jongen die betrouwbaar is, zou ik zeggen