zoenen met uitgaan, not done?

Ik vind dat dat wel kan. Het hoe en wat en het hoe vaak vind ik allemaal eigenlijk niet zo boeiend. Ieder meisje heeft een eigen verhaal. Iemand die iedere week een ander op de bek neemt is misschien wel een minder grote slet dan iemand die dat iedere maand doet.

Achja, als je het lekker vind waarom niet. Zelf ben ik er niet van trouwens. Maar ik zie ook nooit leuke jongens met uitgaan.

Vind het best kunnen, behalve als je ieder weekend een ander hebt.
Dat vind ik nog erger dan meerdere op één avond, weet niet waarom…
Dan lijkt het een beetje alsof je ieder weekend uitgaat om maar te kunnen zoenen.

Zelf zoen ik wel eens met uitgaan, maar pas nadat je een beetje met iemand hebt gepraat en zo. Ook genoeg avonden dat ik alleen gezellig met vriendinnen ben. En ja, ben ook wel eens in een heel dronken bui geweest dat ik er meer op één avond had, oeps :flushed:

Zo’n 6 jaar terug, toen ik 15 was heb ik dat wel eens gedaan. Maar vanaf 16e niet meer. Ik zoen sowieso niet in het openbaar. Tenzij ik relatie heb, een kusje, prima, maar uitgebreid zoenen, no way.

Ik vind zoenen echt geen big deal en leuk. Ga het niet met elke random jongen doen, maar als het es gebeurt met een leuke jongen vind ik het niet erg :’)

Vroeger deed ik het wel veel meer dan nu.

Ik heb tot uhm, afgelopen week mijn hele leven gezegd dat ik het nooit zou doen. Ik heb het één keer gedaan, maar hij werd mijn vriend. Dus dat vind ik anders. :’)
Alleen nu ben ik wel heel benieuwd naar hoe anderen zoenen, dus ik ben nog aan het twijfelen of ik het zou doen. Haha. Maar dan nog wil ik de jongen in kwestie wel een beetje kennen. Niet dat ik de dag erna zoiets heb van ‘wie had ik ook alweer gezoend?’.

Dit.

Ik weet niet, ik heb het nog nooit gedaan.
Maar als ik het zou doen zou dat zijn omdat ik die jongen dan ook echt aantrekkelijk vind en ik zou zorgen dat ik zijn nummer heb. Zodat het niet alleen voor die avond is, want daar hou ik niet zo van.

ik vind het best kunnen als je allebei single bent?
ik kan het zelf niet afslaan als een jongen met me gaat dansen en me dan zoent

Ja dit, ik heb het ook nooit gedaan maar ik vind het wel kunnen! Ookal zou ik niet met een jongen zoenen die ik niet echt aantrekkelijk vind… Zijn nummer hoef ik niet per se, maar zijn naam wil ik wel weten :stuck_out_tongue:

Zelf heb ik het nog nooit gedaan, ook omdat ik al bijna 3 jaar een vriend heb. Maar ik vind het af en toe best kunnen, als je een leuke avond met iemand hebt en een klik voelt, waarom niet? Zo lang je het niet iedere week doet en het bij 1 jongen op een avond houdt, vind ik het wel gewoon kunnen (:

Oke zo lang je maar geen naam krijgt is het goed toch?!

Ik heb het wel gedaan, maar niet tijdens het uitgaan, maar erna, haha. Dus misschien telt het niet helemaal.

Ik heb wel eens gezoend tijdens het uitgaan, maar niet met echt random jongens ofzo. Ik kende ze daarvoor sowieso al wel en vond ze wel echt leuk. Het is dan ook niet gebleven bij één avondje zoenen. Maar echt “random jongens”, nee dat doe ik niet. Geen problemen mee verder, zolang je het inderdaad niet elke avond doet.