zoenen met uitgaan, not done?

Dit. Maar ik vind zoenen ook niet echt veelbetekenend eigenlijk. Ik vind het voor mezelf niet heel veel voorstellen.

Zolang zoenen voor beide kanten niet gerelateerd is aan de liefde, prima. Het zou anders heel lullig zijn voor iemand.

Hoeveelheid keren en aantal jongens boeit me niet

-

ik doe dat niet

Ik heb het wel eens gedaan, maar ik vind er eigenlijk niks aan… hahah.
Zoen veel liever met iemand waar ik iets voor voel.

Ik heb wel eens gezoend met uitgaan, maar dat was met een vriend van mij, toen we elkaar nog leuk vonden.

Ik zou eigenlijk nooit met een wildvreemde (kunnen) zoenen. En sowieso ga ik niet uit voor de jongens (ik heb een vriend, maar daarvoor ook niet) maar voor de lol met m’n vriendinnen :slightly_smiling_face:.

Dat moet toch gewoon kunnen? :slightly_smiling_face:
Ik ben met heel veel jongens uit onze vriendengroep geweest gewoon op een feestje of tijdens het uitgaan :slightly_smiling_face:

Hoe kun je daarna nog normaal met ze omgaan? Ik zou mij dan echt awkward gaan voelen

ik doe het niet omdat ik het fijner vind om de jongen goed te kennen voordat ik met hem zoen

Sorry maar ik vind dat eigk niet kunnen. Ik zou pas echt iemand zoenen als ik een relatie heb of je diegene gwn echt leuk vind maarja niet zomaar dus. Maargoed mijn mening ik zal ook niet iemand meteen voor slet uitmaken als je iemand zoent zonder diegene echt goed te kennen als het maar niet vaak gebeurd ofzo

Op dit moment heb ik al best lang een vast, serieuze (en goede!) relatie, maar toen ik single was, ja dan zoende ik weleens met jongens tijdens het uitgaan. Wel max 1 op een avond hoor haha :cold_sweat:

Ik vind er niks vreemds aan, zo gaat dat met uitgaan. Je hebt een beetje gedronken, staat continue dicht tegen mensen aan te dansen, je verstand staat uit en je bent gewoon lekker aan het meebewegen op de muziek… Ja dan laat je je weleens meeslepen. Kan zelfs heel fijn zijn, als je al helemaal in the moment bent en jezelf inderdaad gewoon laten gaan, op zo’n moment is dat dan juist toch fijn?

Trouwens ik ben dan weer wel van mening dat het een beetje overdreven is om met meerdere mensen te gaan op een avond, dan zoek je gewoon aandacht ofzo

Ik zou het zelf niet zomaar doen (denk ik…)
Maar als jij het leuk vind waarom niet?

Een jaar geleden vond ik dit eigenlijk niks als ik dit mensen zag doen, maar tegenwoordig vind ik het gewoon kunnen. Doe 't zelf ook, gewoon een lolletje moet kunnen vind ik. Het is mij 1 keer gebeurd dat ik met 3 jongens op 1 avond heb gezoend, maar dat doe ik nooit meer, was dan ook in een hele dronken bui.
Maar af en toe met een leuke knappe jongen, ja ik vind dat dat gewoon kan.

Precies dit ja, iedereen moet moet maar doen waar die gelukkig van wordt. Ik heb het een paar keer gedaan en doe het nu niet meer, gewoon omdat ik me er toch niet zo prettig bij voel. Maar als anderen het wel willen gaan ze hun gang maar.

ik doe dat wel, maar nooit meer dan 1 jongen op 1 avond haha

Ik vind dat een jongen moeite voor me moet doen.
Hij krijgt me niet zomaar.;p

Ik doe t wel eens, vooral op vakantie.

Als ik single ben en het een leuke jongen is die mij ook ‘leuk’ vindt, dan ga ik daar niet moeilijk over zitten doen. Zie daar geen probleem in! Je mag wel een beetje lol hebben!

Ik vind het best kunnen! Zoenen is het fijnst met iemand die je écht leuk vindt maar het “lust” gedeelte van het zoenen is ook leuk als het een keertje oppervlakkig is! Gewoon een klein avontuurtje op je avond is altijd wel leuk!