zoenen met uitgaan, not done?

Tsja, de titel.

Wat vinden jullie? Eerst vond ik het echt onzin, maar nu heb ik best wel zoiets van een lolletje is echt niet erg :beer:. Ik heb het nog nooit gedaan hoor, maar ik vroeg me af wat jullie er van denken.

Als het maar niet elke week is of een paar jongens per avond. Af en toe met een jongen zoenen tijdens het uitgaan vind ik niet sletterig of iets.

Ik heb dat nooit zomaar gedaan en ga ook bijna niet uit en heb een serieuze relatie dus mijn kijk is daar gewoon heel anders op. Ik ben denk ik ook ouderwets en snap niet dat je met iemand zou zoenen die je niet leuk vindt. Maar ik ben nou ook weer niet zo dat ik je een slet vind als je met een jongen zoent op een avond. Zolang het bij die ene jongen blijft en het er niet meer op een avond worden. Denk dat ik het ook niet vind kunnen als het elke avond een andere is. Maarja, daar ben ik ouderwets in denk ik

zelf doe ik het niet. en dat is omdat ik zoenen link met liefde. ik vind het niet lekker om zomaar even met iemand te doen. het is veel leuker als je dol bent op iemand en dan met hem zoenen, al die vlinders.

maar ik vind het niet sletterig hoor, behalve elke avond een ander. mijn beste vriendin kent bijna alle jongens in onze vaste club. en dat vind ik erg. dan vraag ik wie het is en dan zegt ze: ooh geen idee, maar daar ben ik mee geweest. soms heeft ze ook meer op een avond en dan sta ik daar maar wat bij te kijken. :’)

Ik vind het best kunnen, als je een keer een avondje lekker wilt flirten met een jongen en uiteindelijk zoen je? Hartstikke leuk voor af en toe, als je het maar bij af en toe houdt, imo.

Ik vind het kunnen. Gewoon doen waar je zin in hebt.

Ik denk dat dat bij mij nu drie keer is voorgekomen, en dan een keer twee jongens op een avond. :’)

Idk, ik houd van zoenen. :'D

Af en toe moet kunnen :slightly_smiling_face:
Maar stel dat je ieder weekend uitgaat: niet ieder weekend met een ander zoenen.
Wat ook erg is: meerdere jongens op een avond!
Maar zoals gezegd, het is echt niet erg als het af en toe gebeurd.

Ik vind het niet kunnen. Ik vind dat zoenen iets is voor mensen die samen een relatie hebben.

+ ik vind het er stiekem gewoon goedkoop uitzien als je iemand zomaar zonder hem te kennen gaat staan zoenen. maar dat is mijn mening

Als je single bent, waarom niet? ik vindt het altijd wel leuk, je hoeft je trouwens ook voor niemand te verantwoorden dus ik zie het probleem niet :slightly_smiling_face:

Ik zou het zelf absoluut niet doen, maar als anderen dat wel doen, prima, moeten zij zelf weten.

Ik heb het gister eens uitgetest en het bevalt me wel :")

Als het maar niet elke avond is, why not.

Precies dit.

Ach… stel je bent allebei single, why not?!

Als je elk weekend uitgebreid met een ander staat te tongen vind ik dat echt not done. Maar als je eens een leuke avond hebt met een leuke jongen en je kust ermee vind ik daar niets mis mee (mits je single bent natuurlijk). Als je het dan ook maar op een normale manier doet en niet zo hoerig gaat staan lebberen. Doe het dan ook niet in het midden van de zaal… Heb het zelf nooit gedaan, omdat ik vroeg een relatie kreeg met mijn vriend, maar het er verder niks op tegen.

Af & toe moet kunnen idd maar niet meerdere jongens op 1 avond…