Zoenen met mijn vriendje

Hé girls, ik heb nu een tijdje een vriendje en hij is de eerste waarmee ik heb gezoend. Maar écht zoenen (ik denk in ieder geval dat dat echt zoenen is) met de tong hebben we maar 2 keer gedaan, en dan stopte ik heel snel omdat het gewoon nieuw is voor mij. Maar we zoenen laat maar zeggen wel heel veel zonder de tong er bij. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie veel tongzoenen met jullie vriendje of ook veel vaker zonder tong laat maar zeggen.

Ik zoende meestal zonder tong, dat vind ik veel fijner.

eigenlijk alleen maar met tong, dat andere vonden we daarna zo droog :’)
de eerste paar keer zoenen met tong stopte ik ook heel snel hoor, gewoon kwestie van wennen

aan tongzoenen moet je in het begin ook heel erg wennen, ik ben het ook pas na een tijdje lekker gaan vinden.
maar er is niks mis mee met gewoon chill kusjes geven, zonder tong, dat is juist ook leuk!

Tja, ik vond zoenen met tong eerst vreselijk, maar je moet het “leren” en dan begin je het echt fijn te vinden. Ik moet zeggen dat mijn vriend en ik ook niet heel vaak zoenen. Maar dat deden we eerst wel. Nu meer kusjes en knuffelen en andere dingen haha

helemaal mee eens, aan het begin was het niet zo lekker… Maar uiteindelijk werd het steeds lekkerder en nu vind ik het gewoon fijn :wink:
we zoenen wel iets minder dat kusjes want… geeeeen idee, het komt er gewoon zo van :kissing: