Zoenen met lippiercing

M’n vriend wil waarschijnlijk binnenkort een lippiercing. Ik vind dat er best wel gaaf uitzien, maar ik weet echt niet hoe je daarmee moet zoenen. Iemand ervaringen? Het lijkt me facking eng.

Haha heb zelf ook geen ervaring, maar ik denk dat het niet zo bijzonder is ofzo. In ieder geval wel iets rustiger/voorzichtiger zoenen dan normaal?

nou hij neemt zo’n ringetje dus je voelt het wel echt toch, ik vind het vreselijk maar hij is een beetje metal dus ik wil het hem niet gaan lopen verbieden ofzo

t ligt eraan of hij een ringetje of gewoon n knopje heeft. n knopje voel je niet, en een ringetje voelt wel apart aan, maar t went wel:)

huh eerst zeg je dit:
Ik vind dat er best wel gaaf uitzien,

daarna zeg je dit:
ik vind het vreselijk

wat vind je nu haha ;P?

ja hij neemt een ringetje, ervaring of verwachting?:blush: haha vreselijk om er dichterbij te komen dan 50 cm, van een afstandje vind ik het gaaf;)

ow zo haha :stuck_out_tongue_winking_eye:
heb geen ervaring, vind piercings net niks enzo (:

als die pas geplaatst is zou ik mekaar toch wel een week of 4 niet meer kussen omwille van hygiëne. het gaat in die periode namelijk heel hard opzwellen en etteren. En speeksel van een ander persoon kan ontstekingen veroorzaken.

Als hij ze al langer heeft voelt het niet erg raar aan hoor… je wordt het wel gewoon.

het voelt even raar maar daarna wen je er wel aan.

Daarbij mag je inderdaad ^ iig de eerste week/2 weken niet zoenen vanwege bacterien.

Ik heb zelf 1 lippiercing (knopje) en mn vriend een snakebite (2 lippiercings dus, die hij om de beurt afwisselt voro ringetjes in knopjes)

tis niet eng ofzo, t doet geen pijn als je zoent en je voelt t ook neit tegen je tanden ofzo (tenzij je elkaar echt op eet hahaha)

het lijkt me niet verkeerd haha

okaay dankjewel allemaal:)