Zoenen met je vriendje

Wanneer ben jij klaar voor de eerste zoen met je vriendje?
  • In de eerste paar dagen al.
  • In de eerste paar uur.
  • In de eerste week.
  • Tussen de eerste week en de vierde week.
  • Later dan de vierde week.

0 stemmers

Vriendjes! Ze kunnen je super gelukkig maken, maar wanneer ben jij ready voor de eerste zoen?

Ik ga dus echt geen relatie beginnen zonder al eerder te tongen.

Maar misschien ben ik hier gewoon veel te oud voor

Ik denk, wanneer jij denkt dat het goed voelt, ben je er klaar voor! :slightly_smiling_face:
Laat je in ieder geval niet onder druk zetten door je omgeving of door je vriendje.

@Oversized, het voelt ook goed tussen mij en mijn vriendje… Alleen hij zet de eerste stap steeds niet :flushed:

Niet zoenen als je er nog niet klaar voor bent!

Het hangt af van persoon tot persoon. Wanneer het goed voelt, komt het vanzelf maar natuurlijk als de andere ook zover is :slightly_smiling_face:

'k zie het al voor me:

dagje voor de 4de week van de relatie: Neeej! ik vind zoenen niet lekker, never!
*ping 4de week is ingegaan* : Kiss me baby!

@liefslaura: waarom moet ie de eerste stap zetten? praat met hem en vraag of ie misschien er al klaar voor is,
Zet zelf eens de eerste stap als je er zelf klaar voor bent. voel af of ie meedoet en als het niet zo is, moet je wachten tot ie er wel klaar voor is

@Soundsoldier, hij was er wel klaar voor, dat heb ik hem zelf gevraagd… Alleen hoe maak ik duidelijk dat hij me dan wel mag zoenen? :cold_sweat:

Zet ZELF eens de stap. waarom moet ie de hint krijgen terwijl je zelf iets kan doen?

jongens snappen meestal geen hints. de enige manier om het duidelijk te laten maken is 1) zelf de eerste stap zetten of 2) zeggen/vragen dat je graag wilt zoenen.

Mijn eerste gedachte inderdaad :’)

De eerste zoen van mijn vriend en ik zorgde er juist voor dat we bij elkaar kwamen.

:upside_down_face:

Dit haha, maar misschien komt dat inderdaad door de leeftijd.

Als je vriend het wil en jij zelf ook :hugs:

Vaak gebeurd dat al voor de relatie toch? Haha. Maar als je een relatie heb dan vind je elkaar als het goed is leuk dus vind ik dat je gelijk kan zoenen en niet een maand moet wachten ofzo. 't Ligt er trouwens wel aan hoe oud je bent.