zoenen met je vriendin

sommige meiden die zoenen met hun vriendin om te oefenen,
ik was benieuwd hoeveel meiden dat hier doen? dus
-zoen jij wel is met je vriendin
-of bevredig jij je vriendin wel is (sommige meiden doen dit)
-als je 1 van de 2 of beide gedaan heb vertel dan waarom en hoe het was

zelf heb ik beide nog nooit gedaan

nee, nog nooit. ik ben hetero hoor.

Ieeuww, nee . Beide niet ^^

haha ik ook:P
maar sommige meiden (gewoon echt vriendin GEEN lesbisch) die oefenen met hun vriendin

Ik doe het ook niet, maar ik heb wel eens gehoord van een moeder van een vriendin die dit vertelde, wij vonden het allebei maar een raar idee,
maar zei zei dat ze eerst met der vriendin zoende omdat ze allebei nog niet met een jongen gezoend hadden, en dit niet durfde daarom eerst met der vriendin zeg maar
xx

zoenen met je vriendin hoeft echt niet te zeggen dat je lesbisch of bi bent… ben zelf 100% hetero maar heb wel een paar keer met een vriendin gezoend voor de lol ^^

ik heb 2x met een vriendin gezoend toen we iets teveel wijn op hadden in een disco. gewoon voor de grap hoor,
maar voor de rest niks :wink:

ik vind nie egt kunnen hoor, daar hebben we toch de jongens voor gekregen… gaa je toch niet met meisje doen

Vind ik ook. Pas op, ik heb niets tegen lesbische meiden, maar als je hetero bent, staat dat zo… wannabe ofzo >_<

ik zou me niet kunnen voorstellen om met mijn vriendin te gaan tongdraaien :s

niet gedaan, wil t ook niet, tenminste niet met een echte goede vriendin, mssn met een ‘gewone’ vriendin; hmm ok, kan ik over nadenken :stuck_out_tongue:
heb sowieso nog nooit gezoend, en mn eerste zoen zou ik toch echt wel aan een jongen geven

mijn eerste zoen gaat ook naar een jongen hoor !:stuck_out_tongue:

ik heb wel eens met me vriendin gezoent om te kijke hoe zoenen nou eigelijk was (toen waren we 11 ofzo) nouu toen dacht ik echt zo van ieell maar toen ik het op me 12de met een jongen deed was het een stuk beter XD!

nee nog nooit met een meisje geoefend whaha of echt gezoend nee mijn eerste zoen was gewoon met een jongen. toen was hij ook jong en ik ook dus we hebben het elkaar geleerd een beetje whaha zoiets

sommige reacties zijn echt ge-wel-dig!
hahhaaa
kus

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Heb er ook niet echt behoefte aan. Mijn vriendinnen ook niet denk ik, dus dat komt mooi uit. :stuck_out_tongue:

iewhl nee dan ben je echt ziek als je dat gaat doen…

Ik heb het wel al gedaan. Ook een eerste tongkus was op een feestje met een meisje,gewoon om te oefenen. Tis niet vies ofzo als het een échte vriendin is… Xx

iiieelll nee, daar moet ik echt niet aan denken!

Dat is toch niet vies… Ik heb nog nooit met een meisje gezoend, maar 1 keer in je leven is toch niet zo raar? Gewoon om het uit te proberen :stuck_out_tongue: