zoenen met je beste vriendin..

op feesten zie je best vaak 2 beste vriendinnen met elkaar zoenen.

zouden jullie dat ook doen als jullie vriendschap heel diepgaand is?

Ik zou het sowieso niet doen.

No way

sowiso niet met een meisje

Nee. Dat vind ik sletterig en aandachtsgeil.

Nee ik zou het niet doen,
dan nog eerder met een wildvreemde.

Nee.

Nee.

Pas had een meisje bij mij op school een andere meisje een zuigzoen gegeven (het waren twee vriendinnen), dat vind ik ook maar apart…

neee!

ik heb met mijn beste vriendin gezoend
onze relatie is best serieus
als vrienden dan :stuck_out_tongue: ik ben namelijk wel hetero
zij heeft ook een vriend (dat weer een vriend van mij is :stuck_out_tongue:)

het heeft onze relatie ook helemaal niet beinvloed
het was ook niet echt een ‘foutje’… :stuck_out_tongue: het was meer dat zij zei:
ik wil met je zoenen!

en tja, na 100 keer heb ik met d’r gezoend

volgensmij kan dat nooit goed zijn voor je vriendschap…

Nee dankje xD. Zoen sowieso niet met meiden.

ik heb het wel gedaan
ik weet ook niet precies waarom, ik ben hetero, en het was ook niet op een feestje ofzo, dus het was geen aandachttrekkerij. je moet toch alles een keer proberen ?

neeeeeeee

Haha, weleens gedaan toen ik dronken was,en zei ook.
Was gewoon voor de grap, boeien (:

woow ;'D 4 reacties om 19.56.
OT; ik heb zoiets van: als het een keer gebeurt als we allebei dronken zijn dan gebeurt het, dan lijkt me best wel grappig achteraf :stuck_out_tongue_winking_eye: Alleen mijn vriend vindt het wel vreemdgaan als ik met een meisje zoen… ik niet eigenlijk. Whatever. Ik ga het niet speciaal “opzoeken” ofzo.

Heb het wel gedaan, toen waren we dronken, ik weet er niet zoveel meer van. Ik heb er geen spijt van ofzo, maar verder is het niet meer gebeurd.

Wuhaha neejj ik zou het ook nooit doen,
ik heb wel een keer gedaan alsof met een vriendin… :stuck_out_tongue: dan zit je hand er gewoon voor zegmaar, x]

uhnee, kheb het niet zo met meisjes zoenen haha

Heb t wel gedaan, omdatk bischierig was en wilde weten hoe ik me erbij voelde. En dat voelde goed dus, en mn vermoedens dat ik bi was werden bevestigd. Zij was ook bischierig. Maargoed, bij haar heb ik blijkbaar geen goede indruk gemaakt, want ze zegt togh hetero te zijn. xD

Ik heb het ook wel eens gedaan. Gewoon nieuwschierig maar ik heb verder geen gevoelens voor meisjes. En de hoofden die sommige jongens trekken zijn echt te grappig!