Zoenen met iemand die je niet kent

Wat vinden jullie van zoenen met een jongen die je niet kent?
Bijvoorbeeld op een feest of in de discotheek?
Dus als je bijvoorbeeld een tijdje met hem aan het dansen bent en dan zoenen?

tsja, ik vind het wel oké
voordat ik een vriend had deed ik het ook

Kan je net zo goed met hem meteen naar bed gaan …
sorry hoor maar ik vind het niet kunnen :face_vomiting:

Gelukkig zijn dat 2 verschillenden dingen zeg, jij maakt het wel helemaal bont.
Waarom kan het niet dan? Ik zie namelijk niet echt iets verkeerds in zoenen, het is maar zoenen hoor.

Maar ot: ik vind het wel kunnen hoor. Moet de persoon in kwestie ook helemaal zelf weten.

Beetje makkelijk. Maar goed je moet het zelf weten.

Maar zoenen ? je kent die gast pas 5 minuten mss je danst met hem je praat niet eens met hem en opeens zoen je :S sorry mr ik vind het gwn niet kunnen.

Wat maakt het uit.
Ja maar zoenen ja, het is maar zoenen. Als je van zoenen houdt en je bent vrijgezel en je hebt der gewoon zin in, waarom zou je dat dan niet doen?
Zie der nou niet echt iets ergs of verschrikkelijks in.

Als je maar niet aan ‘wedstrijdzoenen’ doet.
Zo van “Wedden dat ik vanavond voor 3 uur met meer jongens heb gezoend dan jou!” Dat is disgusting.

Oh maar als iemand van seks houd en die gaat met iemand naar bed nadat je iemand 5 minuten kent is dat wel erg ? >.<

Dat is toch écht wel wat anders dan zoenen hoor…

precies wat ik wou zegge :slightly_smiling_face: (plus je bent nog vrijgezel!)

^^

Totally NOT DONE

Ik vind het wel kunnen, maar zoals al eerder is gezegt, het moet wel bij 1 blijven. 2 op een avond vind ik echt respectloos en gewoon vies.
Ik heb ook wel is met een jongen gezoend die ik alleen via de discotheek kende. Ik heb echt zoiets van who cares? je bent jong geniet van je leven, maar met mate :]

Nee hoor, moet diegenen lekker zelf weten.
Ik vind dat allemaal niet zohn probleem. Waarom wordt zoiets gelijk als slecht gezien? Jij bent het toch niet?
Ik prijs het heus niet de hemel in, maar keur iemand die dat fijn vindt der niet op af. maar waarom zou je je der druk over maken? je doet het zelf toch niet? laat het dan gewoon lekker jho.

1 vind ik kunnen maar daar moet het dan bij blijven,
is het trouwens raaar als een jongen je smst na een feest
van; ‘je kon het goed’ bedoelt hij dan zoenen mee natuurlijk
ik weet niet k kreeg dat smsje een keeer, wist niet echt wat ik darop moest zeggen’;p

Vind ik nogal zielig klinken. Mss kijkt hij dan uit naar jullie volgende.

Ik begrijp best dat mensen dat doen en dat ze zoiets hebben van ‘Het is maar zoenen’. Maar om nou met iemand te zoenen waar je amper mee gepraat hebt vind ik niet kunnen. Als je al wat met hem gepraat hebt enzo oké.
Maar persoonlijk zoen ik niet met iemand gewoon om te zoenen of omdat ik daar zin in heb, dus ik zou het zelf niet doen.